خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

مجلس مشکلات جوانان را با طرح قوانین حساب شده حل کند/5 آذر روز حماسه مردم گرگان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۲۹

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: نمایندگان مجلس با طرح قوانین حساب شده مشکلات جوانان را حل کنند و نمایندگان مجلس حاشیه‌ها را کنار بگذارند.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار کرد: نمایندگان مجلس مسائل حاشیه را کنار بگذارند و ببینند مشکلات اصلی کشور کجا است و این مشکلات را برطرف کنند که این اولین وظیفه آنها است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس مشکلات اقتصادی، اشتغال و نا امیدی نسل جوان را با طرح قوانین حساب شده مشکلات آنها را حل کنند و امید را به جامعه بازگردانند.

نماینده ولی فقیه گلستان تصریح کرد: ۱۰ آذر ماه سالروز شهادت سید حسن مدرس است و مجلس نیاز به نمایندگانی همانند مدرس دارد و مجلسیان امروز از مدرس‌ پیروی کنند.

وی گفت: در هفته بسیج قرار داریم و یکی از عوامل پیشرفت‌های امروز در کشور تفکر بسیجی است و بسیجی واقعی همیشه به دنبال رضایت خدا است.

وی خاطر نشان کرد: ۵  آذر روز حماسه مردم گرگان است. روزی که جوانان این شهر در آن شرایط خاص وارد عرصه شدند و آن تظاهرات وسیع را به راه انداختند که در این تظاهرات عد‌ه‌ای از جوانان به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: در آن روز رژیم شاهنشاهی حتی به بیمارستان که براساس قوانین بین‌المللی یک جای امن است ،حمله و تیراندازی کردند که  فرزند یکی از روحانیون  شهر گرگان در بیمارستان به شهادت رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز