خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

کار در نیروی انتظامی سخت و پیچیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۳۴۴

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کار در نیروی انتظامی سخت و پیچیده است و کارکنان فراجا در همه حال مشغول تامین امنیت مردم هستند.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خدمت در لباس مقدس انتظامی قطعا پاداش عظیمی نزد خدای متعال دارد.

وی با اشاره به سختی‌های کار پلیس ادامه داد: رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی کارکنان فراجا باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

وی گفت: انتظامی استان در حوادث گوناگون خصوصا اغتشاشات سال گذشته حقیقتا خوش درخشید که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این دیدار، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور گفت: طی بررسی ها، عملکرد فرماندهی انتظامی گلستان در حوزه‌های مختلف مثبت ارزیابی شده که نشان از تلاش بی وقفه فرماندهان و کارکنان انتظامی و البته همراهی مردم دارد.

فرمانده فراجا افزود: تامین نظم و امنیت جامعه وظیفه حساسی است که بخش عمده آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا با جان و دل تلاش خواهیم کرد.

سردار رادان در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به رفع دغدغه‌های معیشتی پرسنل فراجا، گفت: در بحث ساخت منازل سازمانی نیاز به همراهی و همکاری برخی دستگاه‌ها داریم تا بتوانیم بخش بزرگی از دغدغه‌های همکارانمان را مرتفع کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال فراجا ۴۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که خون این شهدای عزیز مسیر حرکت ما برای رسیدن به قله‌های کمال را هموار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز