خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

لزوم تبیین تفکر ضدحقوق بشر امریکایی به عنوان یک فرهنگ عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۲۸

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در اختتامیه پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر امریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تبیین تفکر ضدحقوق بشر امریکایی به عنوان یک فرهنگ عمومی به ویژه در کشورهای اسلامی را یک ضرورت دانست.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه امریکا به هیچ شکل نمی تواند مدافع حقوق بشر باشد، خاطرنشان کرد: خدای متعال در قرآن کریم به خوبی روشن کرده است که رویاوریی انبیا و اولیای الهی با مستکبران عالم همواره بر سر حیات بشری بوده است. با تبیین درست این نگاه، جهان اسلام با عمق جان خود در برابر نظام سلطه جهانی موضع خواهد داشت.

معظم له برتری جویی را جزئی از ذات مستکبران دانست و اظهار داشت: همان برتری جویی که فرعون دچار آن بود امروز در دولت امریکا مشاهده می شود که برای اهداف و منافع خود حاضر است جان هزاران انسان بیگناه را بگیرد. مستکبران، همه عالم را برده و اسیر خود می خواهند. حتی اگر در درگیری های کنونی اوکراین دقت کنیم، ریشه آن را در سیاست های امریکا می توان یافت.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: بر اساس آیات قرآن، مستکبران برای تثبیت برتری جویی خود، سایر ملت ها را خفیف می کنید. این دقیقا سیاستی است که توسط امریکا دنبال می شود. جای تاسف عمیقی وجود دارد اگر متوجه این سیاست ها نشویم و در تشخیص دشمن ناتوان باشیم.

آیت الله نورمفیدی بزرگترین گناه را ایجاد اختلاف و دشمنی در میان جوامع اسلامی دانست و تصریح کرد: قطعا همه شبکه های ماهواره ای که امروز به نام شیعه علیه اهل سنت و برعکس عمل می نمایند، ریشه در سازمان های اطلاعاتی امریکا و انگلیس دارند. خطرناک ترین دشمنان جهان اسلام گروه های تکفیری و داعشی هستند که توسط امریکا و متحدانش شکل گرفته اند. امیدواریم این کنفرانس زمینه آگاهی بخشی مسلمانان را فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز