خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی تشکیلات خانه کارگر گلستان:

دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت بین المللی شدن را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۳۵

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی تشکیلات خانه کارگر گلستان گفت: دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت بین المللی شدن را دارد و در حال تلاش هستیم واحد بین الملل را فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، علی قزلسفلو در دیدار با تشکلات کارگری استان اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت بین المللی شدن را دارد که یکی از برنامه‌های این دانشگاه برقراری و تعامل ارتباط با مراکز علمی وآموزشی با کشورهای آسیا میانه و cis است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال برقراری ارتباط و گسترش تعاملات با مراکز علمی وآموزشی کشورهای آسیا میانه هستیم که این امر می تواند به رونق اقتصادی در گلستان نیز کمک کند.

قزلسفلو بیان کرد: درحال حاضر دراین دانشگاه رشته های فناوری اطلاعات،حسابداری، اکترونیک صنعتی،مدیریت کسب وکار،آسانسور و پله برقی،مکانیک خودرو،مکانیک ماشین افزار و....تدریس می شود.

وی گفت: درحال تلاش هستیم رشته های جدید و پر طرف دار وارد دانشگاه کنیم و دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان بزرگترین مجمع علمی کاربردی شمال کشور است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت پذیرش 4 هزار دانشجو را دارد و از زمان آغاز فعالیت این مرکز تا به امروز ۷ هزار دانشجو فارغ التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز