خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد:

وصول بیش از 7 میلیارد تومان دیگر از مطالبات بانکی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۷۰۹

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از زمان تشکیل کمیته وصول مطالبات بانکی از دو ماه پیش در دادسرای مرکز استان، هفت میلیارد و 500 میلیون تومان از مطالبات بانکی به بیت المال بازگشت.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی افزود: این مطالبات مربوط به 2 بدهکار بانک‌های ملت و کشاورزی بود و برای بازگشت بقیه بدهی هم مهلت تعیین شد.

وی گفت: کمیته وصول مطالبات بانکی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری تشکیل شده است و دادستان مرکز استان  و شورای هماهنگی بانک‌ها در آن عضویت دارند.

آسیابی با بیان این که لیست بدهکاران بانکی به تفکیک هر بانک به این کمیته ارائه شده است، افزود: بدهکاران به دادسرا احضار و با حضور مدیران بانکهای مربوطه،  درباره ساز و کار و زمان بازپرداخت این تسهیلات،  مهلت تعیین می‌شود.

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: پیش از این هم  با پیگیری دادگستری بیش از 130 میلیارد تومان از معوقات بانکی مربوط به شش بدهکار عمده  سیستم بانکی استان که از 4 بانک تسهیلات گرفتند اما  پس ندادند، به بیت المال بازگشت.

رئیس کل دادگستری گلستان با اعلام این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد گفت: اجازه نمی دهیم کسانی که به اسم سرمایه گذاری و تولید ، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده اند  ، در چرخه ی تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

وی افزود: وصول معوقات بانکی در راستای کمک به رونق اقتصاد و بازگشت پول به بانک‌ها برای تزریق تسهیلات به سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز