خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت گلستان:

ارائه خدمات مناسب از اولویت های سازمان بیمه سلامت همگانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۱۶۸

مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان گفت: ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان تحت پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی از اولویت های این سازمان است.

به گزارش ایلنای گلستان، سید محمد حسینی اظهارکرد: نظام الکترونیک سلامت از مهم ترین مباحثی است که سازمان بیمه سلامت ایران در این حوزه پیشگام بوده و در استان گلستان نیز بیش از 99 درصد موسسات درمانی طرف قرارداد ، در اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک با این اداره کل همکاری می نمایند که این امر خود گامی مثبت  در اجرای بهینه نسخه نویسی الکترونیک ، دقت و سرعت و جلوگیری از هدر رفت منابع است.

وی ادامه داد: از آغاز دولت سیزدهم با  رویکرد خدمت رسانی  به مردم، سازمان بیمه سلامت ایران با تحت پوشش قراردادن حدود 6 میلیون نفر از اقشار آسیب پذیر جامعه گام مهمی را در راستای ارتقای سطح کیفیت و ارائه خدمات سلامت، کاهش پرداخت از جیب بیماران، تحقق سازمان الکترونیک و گسترش طرح پزشک خانواده برداشته است.

وی افزود: به منظور تکمیل پوشش  بیمه درمانی آحاد جامعه ، دهک بندی افراد متقاضی، توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تعیین و به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام می شود و افراد ی که جز 3 دهک پایین جامعه قرار دارند ، بصورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و سایر متقاضیان که در دهک های 4 الی 10 قرار می گیرند ، با پرداخت بخشی از سرانه ، تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار خواهند گرفت.

حسینی، پوشش بیمه مادران باردار و پرداخت هزینه های درمان ناباروری تا سقف 90 درصد هزینه ها در بخش دولتی را از دیگر خدمات سازمان بیمه سلامت برشمرد و افزود : این خدمات در راستای سیاست های تشویق فرزند آوری و جوان سازی جامعه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری می باشد.

وی یکی دیگر از اقدامات مهم  سازمان بیمه سلامت را که منجر به افزایش رضایتمندی موسسات درمانی طرف قرارداد و خصوصا" بیمه شدگان گردیده ، پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی  عنوان نمود.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان، مدیریت منابع و صرفه جویی در هزینه ها و همچنین نظارت صحیح بر این امر را گامی موثر در جهت افزایش میزان رضایت بیمه شدگان دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز