خبرگزاری کار ایران

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خبر داد؛

محورهای کسب رتبه برتر در جشنواره های شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۴

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، عوامل موفقیت این اداره کل را در بین دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی اعلام کرد.

ایلنا: معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، عوامل موفقیت این اداره کل را در بین دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از گرگان، محمد رضا منتظریون افزود: این جشنواره هر ساله در بین تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار و همه دستگاه‌ها در دو بعد شاخص‌های عمومی در ۹ محور و شاخص‌های اختصاصی عملکردی با یکدیگر رقابت می‌کنند که در سال ۹۱ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با کسب حداکثر امتیازات به رتبه اول دست یافت.

منتظریون گفت: رتبه اول جشنواره شهید رجایی استان گلستان در هر دو شاخص عمومی و اختصاصی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تعلق گرفته است.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، از مهم‌ترین محورهای ارزیابی دستگاه‌ها به توسعه دولت الکترونیک، عدالت استخدامی و نظام پرداخت ساماندهی نیروی انسانی، تمرکز زدایی، توانمند سازی، خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع اشاره کرد.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان علاوه بر کسب رتبه اول در سال ۹۱، در سال ۹۰ نیز به‌دلیل فعالیت‌های گسترده فرهنگی و هنری در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز رتبه بر‌تر را از آن خود کرد.

وی گفت: این اداره کل در ترویج فرهنگ قرآنی و اقامه نماز، رشد و اعتلای هنر و تکریم ارباب رجوع نیز توانست رتبه بر‌تر را کسب کند.

وی ابراز داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در سال ۸۴ رتبه ۲۸، در سال ۹۰ رتبه سوم و در سال ۹۱ رتبه اول جشنواره را به خود اختصاص داده که این سیر صعودی نشان دهنده تلاش بی‌وقفه همکاران این اداره کل است.

منتظریون افزود: همچنین از نظر چارت تشکیلاتی نیز با پیگیری‌های انجام گرفته رتبه کشوریاین اداره کل از درجه ۳ به درجه ۱ ارتقاء یافته که این مهم می‌تواند گام ارزشمندی در جهت افزایش اعتبارات و فعالیتهای فرهنگی و هنری در سطح استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز