خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان خبر داد:

کارفرمایانی که از طریق کاریابی‎ها اقدام به جذب نیرو کنند از تخفیفات بیمه‎ای برخوردار می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۶

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و مقررات تامین اجتماعی به منظور ترغیب کارفرمایان در بکارگیری نیروی جدید و افزایش میزان اشتغال خبر داد.

ایلنا - گرگان: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و مقررات تامین اجتماعی به منظور ترغیب کارفرمایان در بکارگیری نیروی جدید و افزایش میزان اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان، موسی بی‎باک در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی قوانین و مقررات تامین اجتماعی در گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هدف از اجرای بند(و) ماده ۸۰، ترغیب و تشویق کارفرمایان در بکارگیری نیروی جدید، افزایش میزان اشتغال و جلوگیری از اشتغال پنهان کارگران است.

وی در خصوص اجرای قانون کار تصریح کرد: کارفرمایانی که از طریق کاریابی‎‌ها اقدام به جذب نیرو کنند می‌‎توانند از تخفیفات بیمه‎ای سهم کارفرما برخوردار شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از ایجاد بستر مناسب برای امکان بهره‎مندی هرچه بیشتر کارفرمایان از تخفیفات بیمه‎ای و افزایش میزان اشتغال خبر داد. بهره‎گیری از تسهیلات ماده ۸۰ برای کارگر و کارفرما مؤثر است.

بی‎باک با بیان اینکه بهره‎گیری از تسهیلات ماده ۸۰ برای کارگر و کارفرما مفید و مؤثر است، تاکید کرد: استفاده از تسهیلات ماده ۸۰ در حمایت از کارفرمایان، افزایش انگیزه کارگران و نیز جلوگیری از اشتغال پنهان بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار استفاده از تسهیلات ماده ۸۰ مربوط به این شهرستان بوده است، خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که دولت در اختیار کارفرمایان قرار می‌‎دهد به منظور تسهیلات بیمه‎ای کارگران بوده تا در سایه آن انگیزه ادامه کار برای کارگر ایجاد شود و این قشر دغدغه فکری نداشته باشند.

کارگاه آموزش نحوه اجرای بند(و) ماده ۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه با حضور مدیران موسسات مشاوره شغلی و کاریابی‎های غیر دولتی شهرستان گرگان در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز