خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر گرگان:

وجود پروژه‎های نیمه‎تمام آزاردهنده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۴

وی عدم پاسخگویی مناسب به شهروندان را یکی از معضلات جدی شورا و شهرداری عنوان کرد و ضمن درخواست برای پیگیری این موضوع از سوی مدیران شهرداری و اعضای شورای اظهار داشت: مهمترین نکته‎ای که همه باید به آن پایبند باشیم پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع است.

ایلنا - گرگان: رئیس شورای شهر گرگان در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورا گفت: اقتدار شورا و شهرداری نزد شهروندان در گرو عملکردشان است.

به گزارش ایلنا از گرگان، ناصر گرزین با تاکید بر رعایت مهندسی زمان در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری افزود: وجود پروژه‎های نیمه‎تمام آزاردهنده است و کمیسیون‌های شورا باید هر چه زودتربا بررسی و رفع نواقص پروژه‌ها آن‌ها را از این حالت آورند.

وی نظارت را از ابزارهای مهم شورایی عنوان و خاطر نشان کرد: در این خصوص شورا باید چشم انداز و برنامه ریزی مناسبی داشته باشد و انتظار شهروندان از ما همدلی در ارایه خدمت مطلوب‌تر است.

این عضو شورای شهر گرگان در ادامه حاشیه سازی را به عنوان یکی از آسیب‌های جدی شورا دانست و تصریح کرد: اعضای شورا باید با همدلی نقص‎‌ها را برطرف و به توسعه گرگان کمک کنند و حاشیه‎سازی در مسائل مدیریت شهری غیر از هدر دادن انرژی فایده دیگری نخواهد داشت.

وی عدم پاسخگویی مناسب به شهروندان را یکی از معضلات جدی شورا و شهرداری عنوان کرد و ضمن درخواست برای پیگیری این موضوع از سوی مدیران شهرداری و اعضای شورای اظهار داشت: مهم‌ترین نکته‎ای که همه باید به آن پایبند باشیم پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز