خبرگزاری کار ایران

با ۷ رای موافق؛

شهردار جدید بهشهر انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۱۵

حمید آزموده با ۷ رای اعضای شورا برای مدت ۴ سال به عنوان شهردار بهشهر برگزیده شد.

رییس شورای شهر بهشهر گفت: شهردار جدید بهشهر با ۷ رای اعضای این شورا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از بهشهر، عباس عسگریان اظهار کرد: در پایان جلسه صبح امروز، «حمید آزموده» که در حال حاضر سرپرست این شهرداری است، برای مدت ۴ سال به عنوان شهردار بهشهر برگزیده شد.

این انتخاب پس از برگزاری نشست‌های تخصصی فراوان با کاندیداهای تصدی این سمت انجام شد و امیدواریم شهردار جدید بتواند برنامه‌های شورا را با هدف ترقی و توسعه هر چه بیشتر شهر اجرا کند.

وی بومی بودن، داشتن تخصص و تجربه کاری را از جمله شاخصه‌های اصلی شورا برای شهردار جدید دانست و گفت: انتظار داریم با این انتخاب شاهد سامان دادن به اجرای طرح‌های عمرانی شهر باشیم.

رییس شورای شهر بهشهر با پوزش مجدد از شهروندان برای تاخیر در انتخاب شهردار گفت: چرخ توسعه شهر با حمایت و همدلی اعضای شورا تند‌تر از قبل به چرخش درخواهد آمد.

عسگریان ادامه داد: شهرداری نخستین نهاد مردمی است که خدمات ارائه می‌دهد بنابراین ابتدا باید احساس امنیت در این نهاد ایجاد شود تا حس و آرامش روانی را به شهروندان عرضه کنیم.

عسگریان ادامه داد: با رای بالای اعضای شورا به شهردار بومی، تعامل بین اعضای شورای نشان داده شد.

وی افزود: شهردار جدید و انتخابی با فضای شهری بهشهر به خوبی آشنا است و با در نظر گرفتن شاخص‌های ملی و محلی برای آبادانی فضای شهری اقدام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز