خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب و فاضلاب استان خبر داد:

وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۴۳۴

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر نیرو به این استان در شهریورماه امسال خبر داد و گفت: دکتر اردکانیان وزیر نیرو برای بررسی و پیگیری عملیات اجرایی طرح‌های این وزارتخانه در استان و افتتاح پروژه های آب و برق در شهریورماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "فیضاله پاسره" در حاشیه بازدید از پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنگاری دشت روم اظهار داشت: سه پروژه ملی و چهار پروژه استانی آبرسانی روستایی در این استان با اعتبار 250 میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه با اعتبار بالغ بر 80 میلیارد ریال برای 700 خانوار در حال اجرا است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه بزرگ تصفیه بهداشتی فاضلاب که در راستای حراست از منابع آب ارزشمند این منطقه عملیاتی شده، هم اکنون حدود به 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پاسره با تاکید بر استفاده از نیروی بومی در اجرای پروژه، تصریح کرد: تمامی فرایند های اجرای شبکه و تصفیه خانه مجهز فاضلاب تنگاری به دست نیروهای تحصیلکرده استان انجام می شود.

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته دولت و ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای دولت از جمله شهید رجایی و شهید باهنر، افزود: در هفته دولت در زمینه آب روستایی هفت پروژه بزرگ آبرسانی، تصفیه آب و جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب به بهره‌برداری می‌رسد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: بهره برداری از سه پروژه ملی با اعتبار 20 میلیارد تومان و همچنین چهار پروژه استانی با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان در هفته دولت عملیاتی می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 22 هزار نفر در پروژه های ملی شرکت آب و فاضلاب روستایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد ذینفع خواهند شد، در زمینه پروژه های استانی نیز حدود به سه هزار نفر از خدمات آبفای روستایی بهره مند خواهند شد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص زمان بهره‌برداری از فاضلاب سی سخت، گفت: پروژه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برای جمعیت ۱۰ هزار نفری و با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی در هفته آتی به بهره برداری می رسد.

پاسره در واکنش به گلایه ها از طولانی شدن پروژه تصفیه خانه آب سرفاریاب هم گفت: این پروژه بزرگ با حساسیت جدی ما برای تامین بهترین تجهیزات مدتی طولانی شد اما خوشحالم کاری تحویل مردم می‌شود که استانداردهای جهانی در آن رعایت شده و هم اکنون این پروژه با اعتبار قریب به ۶۰ میلیارد ریال هم اکنون در مدار بهره‌برداری است و آب بسیار باکیفیت و سالم برای مناطق شهر و روستاهای سرفاریاب تولید و عرضه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز