خبرگزاری کار ایران

در جشنواره شهید رجایی اعلام شد؛

سه مدیر برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۱۳

در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد سه مدیر برتر این استان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره‌کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت توزیع نیروی برق به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شدند.

بانک‌های ملی و کشاورزی و شرکت گاز، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیته امداد و صنعت و معدن به عنوان بانک‌ها و دستگاه‌های برتر در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه‌گذاری نیز در این جشنواره معرفی شدند.

در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها نیز شرکت آب منطقه‌ای، در گروه عمومی اجتماعی و قضایی اداره‌کل زندان‌ها، در گروه زیربنایی و تولیدی سازمان جهاد کشاورزی و در گروه حمایتی، سلامتی و بهداشت اداره‌کل بیمه سلامت به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.


اداره‌کلمحیط زیست، سازمان بهزیستی و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های عمومی و اداره‌کل امور مالیاتی، آب و فاضلاب شهری و پزشکی قانونی به‌عنوان دستگاه‌های برتر در بخش شاخص‌های اختصاصی معرفی شدند.

در بخش مدیر برتر حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی همچنین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمی، فرهنگی و آموزشی رتبه اول را کسب کرد.

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که مدیران برتر در جشنواره شهید رجایی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

حسن نوروزی رئیس سلزمان‌مدیریت و برنامه ریزی این استان هم تعداد دستگاههای دولتی ارزیابی شده در جشنواره شهید رجایی امسال را ۶۰ دستگاه عنوان و اظهارداشت: براساس هفت محور ۲۰ دستگاه بعنوان دستگاه برتر این استان معرفی شدند.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، اداره کل آموزش و پرورش و داتشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج بعنوان سه مدیر برتر جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز