خبرگزاری کار ایران

آزادی بیش از یکهزار زندانی عفو شده در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۸۴۴

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمار زندانیان بهره مند از عفو مقام معظم رهبری در این استان از یک هزار نفر بیشتر شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد،اسماعیل جمیاری افزود: بعد از ابلاغ رسمی دستورالعمل عفو اعطایی مقام معظم رهبری به مناسبت یوم الله 22 بهمن با همکاری و همراهی مراجع قضایی استان و تلاش و پیگیری شبانه روزی روسای زندان‌ها و مسئولان اجرای احکام و مددکاران زندان‌های استان در زمینه استفاده حداکثری از این فرصت با هدف تعمیم رأفت اسلامی به واجدین شرایط اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

وی گفت:  به محض وصول دستورالعمل عفو عمومی لیست واجدین شرایط احصاء و مقدمات بهره‌مندی مشمولین فراهم شد که خوشبختانه تا کنون یک هزار و شش نفر از این عفو بهره مند شده‌اند که از این تعداد، 619 نفر آزاد و 387 نفر دیگر مشمول تخفیف و تقلیل مجازات قرار گرفته اند.

جمیاری با بیان این نکته که دایره شمول عفو گسترده بوده و امکان افزایش این تعداد وجود دارد، اظهارداشت: تعداد 25 نفر از زندانیان زن مشمول عفو شده که 9 نفر آنان آزاد و 16 نفر دیگر مجازاتشان کاهش یافته است که امیدواریم با توجه به عدم محدودیت زمانی در مفاد دستورالعمل افراد بیشتری مشمول عفو شده تا در اعیاد رجبیه و نیز سال نو زندانیان آزاد شده در کنار خانواده هایشان طعم و لذت شیرین نعمت آزادی را احساس کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز