خبرگزاری کار ایران

در نشستی دوجانبه تاکید شد:‌

استفاده از ظرفیت سپاه در ارتقا امنیت و توسعه برنامه‌های فرهنگی در زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۰۴۴

به منظور همکاری و تعامل بیشتر در زمینه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست مشترک اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌ها و سردار بوعلی فرمانده ارشد نظامی استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه که برخی از مسئولان ستادی، مدیرکل زندان‌ها را همراهی می‌کردند اسماعیل جمیاری تعاملات و همکاری بیشتر در حوزه های مختلف را خواستار شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان گزارشی از برنامه‌های فرهنگی تربیتی زندان‌ها و نقش مهم این دستگاه در امنیت اجتماعی گفت: سازمان زندان‌ها علاوه بر امنیت، مهمترین اصل زندگی یعنی تربیت را در خود جای دارد و این در بازسازی شخصت و اصلاح افراد به خطا رفته جامعه نقش حیاتی ایفا می کند.

" اسماعیل جمیاری " با اشاره به بعد تربیتی در زندان‌ها که شالوده امنیت در زندانهاست، افزود: همکاران ما با روحیه جهادی با رویکرد تقویت بنیه اعتقادی و آموزش برنامه‌های دینی در راه بازگشت سعادتمندانه  محبوسین در بند اهتمام جدی دارند که در این بین با برنامه‌های خاص فرهنگی تربیتی در سال گذشته توفیقات خوبی نصیب زندان‌های استان شده است.

این مقام ارشد زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان ظرفیت های سپاه در کمک به زندان ها و ارتقاء تعاملات افزونتر، گفت: از آنجائیکه سپاه فتح استان دارای نیروهای دلسوز و زحمت کشی است و اعتماد وافر داریم که صادقانه در راه اعتلای اهداف نظام و اهداف ترسیمی خواسته شده تلاش خواهند کرد لذا انتظار می رود که امور زندانها را نیز به عنوان یک جامعه هدف در نظر داشته و در حوزه های مختلف با ما همکاری داشته باشند.

" سردار بوعلی" فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه ضمن اظهار خرسندی از تلاش‌ها و کارهای صورت گرفته در زندان ها گفت: ما نیز خود را مکلف می دانیم تا در ارتقاء امنیت و توسعه و گسترش برنامه های تربیتی فرهنگی و مساعدت به افراد گرفتار در بند با اعطاء خدماتی از جمله بهداشت و درمان، امکانات ورزشی و فرهنگی، مساعدت در اردوهای راهیان نور ، تقویت پایگاه بسیج زندانها و … همکاری و تعامل داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز