خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد:

عفو عمومی رهبری شامل حال معتادان هم می‌شود/ افزایش ورودی زندانیان استان بعد از افزایش قیمت سکه

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۵۲۱

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که عفو عمومی رهبری انقلاب شامل معتادان و کسانی که با مساله مواد مخدر زندانی شده اند نیز می شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اسماعیل جمیاری در نشست رسانه ای گفت: عفو عمومی رهبری انقلاب برای زندانیان گام خیر و مبارکی است که شامل حامل زندانیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در روزهای آینده خواهند شد.

وی با تشریح ابلاغ عفو رهبری برای آزادی ۵۰ هزار زندانی در کشور، اظهار داشت: زندانیانی که شاکی خصوصی دارند شامل این ابلاغ نخواهند شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: معتادان و حتی افرادی که در ارتباط با بحث مواد مخدر سابقه زیادی ندارند شامل عفو رهبری خواهند شد.

جمیاری به ظرفیت زندان‌های این استان اشاره و خاطرنشان کرد: با ابلاغ عفو عمومی‌رهبری شاهد عفو بسیاری از زندانیان استان خواهیم بود.

وی گفت: البته تا ابلاغ عفو برای ما ارسال نشود نمی‌توانیم تعداد زندانیان عفو شده استان را اعلام کنیم و به‌نظر می رسد این ابلاغ بزودی برای ما ارسال شود.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد خیلی از محدودیت های گذشته برای آزادی زندانیان در عفو رهبری برداشته شده و بطور حتم این عفو زمینه بازگشت بسیاری از زندانیان به جامعه را فراهم‌ می کند.

جمیاری در ادامه از افزایش ورودی زندانیان مهریه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآور شد: بعد از افزایش قیمت سکه متاسفانه شاهد افزایش ورودی زندانیان مهریه به زندان های استان هستیم.

وی افزود: البته با تدبیر رئیس‌کل دادگستری استان تلاش شده که از ورودی زندانیان مهریه به زندان‌های استان جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز