خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران سد چرم‌شیر گچساران نسبت به عدم دریافت دستمزد :

9 ماه است حقوق نگرفتیم / مسئولان می‌گویند فعلا شرایط همین است / مگر خون کارگران چینی ‌از ما رنگین‌تر است ‌

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۰۱۵

یکی از کارگران سد چم شیر گچساران در استان کهگیلویه وبویر احمد با انتقاد شدید از مسئولان این سد تاکید کرد: کارگران این سد حدود ٩ ما هست‌ حقوق نگرفته‌اند و در تهیه نان شب هم مانده اند.

این کارگر که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت : ٢٠ روز پیش ‌تنها نصف حقوق  آذر ماه سال ٩٦ ما را پرداخت کردند  در صورتی که ما نزدیک 9ماه است حقوق  نگرفتیم.

وی با انتقاد از مسئولان اداره کار استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران، اظهارداشت: بیمه ما پرداخت نشده و فرزندان برخی از کارگران مریض هستند و پولی هم ندارند که فرزندان خود را درمان کنند.

این کارگر سد چم شیر گچساران گفت: به ما فیش حقوقی هم نمی‌دهند و می گویند فعلا شرایط همین است و اگر می‌خواهید با همین وضعیت باید  کار کنید.

وی با بیان اینکه همه پرسنل سد چم‌شیر گچساران در اعتصاب به سر می برند گفت: ٢ روز است که دست از کار کشیده‌ایم و واقعا شرمنده خانواده‌هایمان هستیم زیرا در آستانه مهرماه توان خرید لوازم تحریر برای فرزندانمان را نیز نداریم.

کارگر سد چم شیر گچساران تاکید کرد: مگر خون چینی‌ها از ما رنگین‌تر است که کارگران آنها که در همین سد کار می‌کنند آخر هر  ماه حقوق خود را می گیرند ولی حقوق ایرانی ها ٩ ماه عقب افتاده است.

وی در پایان تاکید کرد: تا حقوق عقب افتاده ما پرداخت نشود به کار باز نمی گردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز