خبرگزاری کار ایران

صیدی در گردهمایی رؤسای کانون‌های بازنشستگان عنوان کرد:

بازنشستگان بانک صادرات نباید دغدغه‌های درمانی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۹۳۴

مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه بازنشستگان بانک، سرمایه اصلی این بانک هستند، گفت: بازنشستگان و خانواده‌های آنها نباید در موضوعات معیشتی و درمانی دغدغه‌ داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حجت‌اله صیدی در جمع رؤسای کانون‌های بازنشستگان این بانک که همزمان با شصت‌وششمین سالگرد تأسیس بانک صادرات ایران برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرایی شدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان بانک با هماهنگی وزارت اقتصاد، آمادگی کامل وجود دارد و این موضوع در هفته‌های آینده عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران بر تلاش جدی برای عبور از نقطه سر به سر و ورود به شرایط سودآوری تأکید کرد.

صیدی تاکید کرد: برنامه‌هایی که برای عبور از شرایط گذشته بانک در سه مرحله تنظیم شده بود، موجب پایان دادن  به روند زیان‌دهی بانک شده و این روند با هدف دست‌یابی به سود در سال 98 به جدیت دنبال می‌شود و در این راستا بانک صادرات ایران با توجه به ظرفیت‌های موجود از برخی عدم تعادل‌ها و نااطمینانی‌های موقتی در اقتصاد کشور با قدرت عبور خواهد کرد.

وی با اشاره به افزایش قیمت سهام بانک به محدوده 920 ریالی طی پنج ماه اخیر گفت: نرخ هر سهم بانک از اسفندماه گذشته با بیش از 80 درصد افزایش مواجه شده است که نشان از ظرفیت بزرگ بانک برای سودآوری بیشتر و تأثیرگذاری مؤثر در عرصه‌های اقتصادی دارد.

وی همچنین با اشاره به انتظارات مطرح شده در میان مدیران اقتصادی برای کمک گرفتن از بانک صادرات ایران در عبور از چالش‌های مالی گفت: وقتی انتظاری مطرح می‌شود، به این معنی است که نشانه‌های امید برای سودآوری زودتر از موعد نیز برای این بانک وجود دارد و باید این شرایط را به فال نیک گرفت.

در ابتدای این مراسم نمایندگان کانون‌های بازنشستگان بانک صادرات ایران در استان‌ها، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند.

صیدی با ارائه راهکارهایی، دستورات لازم برای حل مشکلات و موارد مطرح‌شده از سوی رؤسای و نمایندگان کانون‌های بازنشستگان بانک را صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز