خبرگزاری کار ایران

اقدامات شرکت ملی نفتکش ایران در رسیدگی به خانواده شهدای سانچی

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۰۵۱

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: رسیدگی به امور حقوقی و وضعیت خانواده شهدای سانچی به عنوان یکی از اولویت‎های هیات مدیره این شرکت همچنان مورد توجه است.

به گزارش ایلنا مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه رسیدگی به امور حقوقی و وضعیت خانواده شهدای سانچی یکی از اولویت‎های هیات مدیره این شرکت در ماههای اخیر بوده و همچنان نیز مورد توجه است گفت: در این راستا در نظر است امتیازاتی که به شهدای نفتکش در دوران جنگ تحمیلی و خانواده این عزیزان اعطاء شده را برای شهدای خدمت سانچی و خانواده هایشان اجرا گردد.

کاپیتان نصرالله سردشتی با بیان اینکه از ابتدا و در تمام مراسم عزاداری شهدای سانچی در کنار خانواده ها بودیم گفت: هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران در همان اولین جلسات بعد از حادثه نسبت به حفظ حقوق پرسنل سانچی بسیار حساس بود و تقریبا در هر جلسه مصوباتی در این رابطه داشته است.

وی افزود: از سوی دیگر با پیگیری های صورت گرفته، مراحل پوشش بیمه P&I برای تمامی شهدا حتی آنهایی که تحت پوشش بیمه نبودند نیز طی شده و منتظر رفع مشکلات نقل و انتقالات ارزی آن هستیم و به زودی مبالغ به خانواده ها پرداخت خواهد شد.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران ادامه داد:با مصوبه دیگری از هیئت مدیره، پرسنل سانچی از ابتدای سال 1396 یک درجه ارتقای شغلی یافتند و تمام حقوق و مزایای آنها با احتساب این ارتقای شغلی از ابتدای سال 1396 محاسبه و مبالغ حقوق معوقه به خانواده این عزیزان پرداخت خواهد شد.

کاپیتان سردشتی افزود:یکی از مشکلات در زمینه دریافت بیمه و مستمری خانواده ها اخذ گواهی فوت بود که با پیگیریهای انجام شده و مساعدت دستگاههای ذیربط این مهم انجام شد.

 وی با بیان اینکه با تصویب هیئت مدیره مبالغی را به عنوان هبه به بازماندگان شهدا و افراد تحت تکفل آن ها پرداخت کردیم که مشمول دو شهید بنگلادشی هم شد گفت: همچنین هیئت مدیره تصویب کرد که یک نفر از بستگان درجه یک هر شهید در اولویت استخدام شرکت قرار گیرند.

 به گفته کاپیتان سردشتی سنوات و سایر حقوق قانونی پرسنل سانچی را تا پایان سال 1396 به طور کامل و فوق العاده محاسبه کرده  که بعد از اتمام تشریفات انحصار وراثت پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: بعد از صادر شدن گواهی فوت برای وصل مستمری توسط سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی صنعت نفت برای وراث اقدام شد که این موضوع بصورت خودکار قطع حقوق معمول ایشان را بدنبال داشت.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: اما با وجود اینکه مکانیزم پرداخت حقوق شهدا توسط دستگاههای متولی مطابق شرایط شهدای جنگ از عهده ما خارج بوده لیکن از آنجا که دولت این عزیزان را "شهید خدمت" خوانده، لذا در مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مطرح شد که حقوق این شهدای عزیز مانند آنچه در مورد شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی عمل می‎شود اجرا شود که در مجمع شرکت نیز با استقبال تمامی سهامداران مواجه و مصوب شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: با تصویب هیات مدیره واحدی بنام امور شهدا و ایثارگران در مدیریت منابع انسانی ایجاد شد تا به امور و مشکلات خانواده شهدای سانچی رسیدگی گردد برای مثال اگر بدهی به بانکها داشتند، در پرداخت و تسهیل شرایط مساعدت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز