خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو؛

سه‌قلوها چشم انتظار کمک‌ هموطنان هستند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۲۳۶

تورم و گرانی و ضعف شدید مالی پدر خانواده سبب شد تا شیرینی این نعمت خداوندی به سمت تلخی میل کند، چرا که هزینه نگهداری و بزرگ کردن سه طفل آن‌هم در این شرایط اقتصادی توسط یک کارگر زحمتکش با بنیه مالی ضعیف بسیار سخت و طاقت فرسا می‌کند.

ایلنا - یاسوج: سه قلوهای بخش چاروسا در استان «کهگیلویه و بویراحمد» نیازمند حمایت مسئولان استان و همیاری هم استانی‌ها و هموطنان خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، دی ماه سال‌جاری خداوند به «محمد بال افکن» ۲۸ ساله ساکن روستای «چم لپو چاروسا» استان «کهگیلویه و بویراحمد» سه قلو عطا کرد.

پدر و مادر این سه نوزاد خوشحال از این نعمت خدواند نام‌های «فرحان، فرزان و فرداد» را برای این سه نوزاد انتخاب کردند اما این همه جای خوش داستان نبود.

تورم و گرانی و ضعف شدید مالی پدر خانواده سبب شد تا شیرینی این نعمت خداوندی به سمت تلخی میل کند، چرا که هزینه نگهداری و بزرگ کردن سه طفل، آن هم در این شرایط اقتصادی توسط یک کارگر زحمتکش با بنیه مالی ضعیف بسیار سخت و طاقت فرسا می‌کند.

پدر نوزادان سه قلو چاروسایی در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مشکلات نگهداری این سه نوزاد گفت: با لطف و عنایت خداوند متعال دو ماه پیش ۳ فرزند نصیبم شد که متأسفانه مشکلات زیادی در خانواده‌ام رخ داده است.

«محمد بال افکن» با بیان اینکه در ماه‌های گذشته هزینه‌های بسیار زیادی را با درآمد کم برای فرزندانم انجام دادم افزود: برای آن‌ها باید هر روز یک عدد شیر مخصوص پرینان به مبلغ ۲۳ هزار تومان و روزی یک پوشاک با مبلغ هشت هزار و ۵۰۰ تومان بخرم که تهیه آن برای من به عنوان یک کارگر ساده بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینکه در کنار فرزندانم باید مادر فلج شده و پدر ناتوان خود را هم سرپرستی کنم گفت: من قبلآ با رفتن به شهرهای همجوار کارگری می‌کردم، ولی در حال حاضر که باید کمک کار همسرم در بزرگ کردن این نوزادان باشم. دیگر نمی‌توانم حتی‌‌ همان کارگری را هم ادامه دهم و درآمدی حداقلی برای خانواده‌ام داشته باشم.

بال افکن با تاکید بر اینکه ادامه این وضعیت امان مرا بریده است، افزود: تا به‌حال به چندین نهاد در مرکز استان و شهرستان مراجعه کرده‌ام، ولی متاسفانه هنوز جواب نداده‌اند و نتیجه‌ای برای کمک به من و این سه طفل معصوم در بر نداشته است.

محمد با اشاره به مشکلات عدیده مالی برای تأمین هزینه پوشک و شیرخشک و سایر ملزومات نگهداری از سه قلو‌ها از مسئولان و مردم تقاضای استمداد و حمایت کرد و گفت: انتظار دارم مسئولان و مردم نجیب استان در این خصوص با من و خانواده‌ام همکاری کنند تا شاید گوشه‌ای از مشکلات مرتفع شود.

بخش چاروسا در ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

راه‌های ارتباطی با پدر این خانواده برای کمک دردفتر خبرگزاری ایلناموجود است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز