خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

نگاه من به اجرای پروژه‌های استانی سیاسی نیست/ از ابتدای مسئولیت‌ام تا کنون مدام می‌گویند عزل می شوم

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۶۷۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره شایعه برکناری‌اش گفت: از صبح روزی که ما به این استان آمدم گفته شد عزل می شویم.

محمدعلی علیمردانی در نشست رسانه‌ای در محور دارشاهی- یاسوج با اعلام این مطلب افزود: من‌ کارمند وزارت راه و شهرسازی هستم و هروقت که مسئولان وزارتخانه صلاح ندیدند ما در این مسئولیت باشیم در گوشه‌ای دیگر خدمتگزار مردم خواهیم بود.

وی درباره دلیل استیضاح مکرر وزیر راه و شهرسازی از سوی مجلس شورای اسلامی هم  گفت:  دلیل واقعی استیضاح مکرر عباس آخوندی فعال بودن وی در این حوزه است.

علیمردانی در پاسخ به این سوال که مجموع مطالبات پیمانکاران از اداره راه و شهرسازی این استان چه میزان است؟ هم ادامه داد: میانگین مطالبات پیمانکاران از این اداره کل ۲۵۰ میلیارد تومان بوده و البته این میزان طلبکاری طبیعی و روند عادی دارد.

وی شرایط کنونی برای پیمانکاران کشور را سخت دانست و تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲ میلیاردتومان از بدهی پیمانکاران به سازمان مالیاتی استان تهاتر شد.

علیمردانی در ادامه، میزان مطالبات معارضات اجتماعی از پروژه‌های راهسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد را 8 میلیارد تومان برشمرد و اظهارداشت: در سال‌جاری پنج میلیارد تومان به طلبکاران این حوزه پرداخت می شود.

علیمردانی از بحرانی بودن ۱۲ پروژه مهم راهسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای مدیریت خود خبرداد و  یادآورشد: الان بعد از ۲ سال این تعداد به سه پروژه بحرانی رسیده است.

علیمردانی با رد این مطلب که نگاه وی به پروژه ها و تخصیص بودجه‌ها نگاه سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: بودجه فرمول خاص خود را دارد و اینکه گفته می شود به برخی شهرستان ها بی مهری می شود صحت ندارد.

وی در ادامه به موضوع فرودگاه یاسوج و پروازهای آن هم اشاره و اظهارداشت: با برخی از شرکت ها رایزنی و وزارت راه و شهرسازی برای برقراری پروازها شدت می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که در هفته های جاری تمام تلاش خود را برای پیگیری جهت برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج بکار گیرد.

علیمردانی از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی قطعه اول راه آهن اقلید _ یاسوج هم خبرداد و یادآورشد: این پروژه نیازمند اعتبارات ویژه بوده که البته کار کردن در این حوزه سخت است.

وی گفت: پروژه راه آهن اقلید _ یاسوج نیازمند اعتبارات بیشتری است که می طلبد نگاه ویژه ای به این پروژه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز