خبرگزاری کار ایران

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد :

انتخاب معاون سیاسی انتخاب بجایی بود

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۷۲

فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از استاندار این استان به جهت انتصاب معاون سیاسی و امنیتی خود در دولت دوازدهم، انتخاب " سیدمحمدکاظم نظری " را به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استان انتخابی بجا دانست.

خلیل پاراد  در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: انتخاب آقای نظری به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که استاندار این استان اشرافیت کاملی بر نیروهای بومی کارآمد و توانمند دارد.

وی با برشمردن برخی از ویژگی‌های شخصیتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت:  نظری علاوه براینکه از تحصیلکردگان نام آشنا بوده از سوابق درخشانی در دوران دفاع مقدس نیزبرخوردار است.

مدیرعامل سابق بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  امیدوارم مردم این استان در دوران معاونت سیاسی و امنیتی جدید دغدغه خاصی برای حوزه های امنیت نداشته باشند، تصریح کرد: نظری  فردی قابل اعتماد برای نظام اسلامی بوده و از سویی دارای مولفه‌هایی چون جسارت و شجاعت در تصمیم گیری است.

وی اظهار امیدواری کرد که معاونت جدید سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بتواند مایه ایجاد وحدت برای عمران و آبادانی این استان در بین تمامی جریانات و سلایق مختلف سیاسی باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز