خبرگزاری کار ایران

اشتغال 10 هزار و 275 نفر در دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۷۰۷

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال 10 هزار و 275 نفر در دولت یازدهم در این استان در پروژه های اقتصادی خبرداد.

 پژمان نیک اقبالی‌ در گفت و گو با ایلنا در یاسوج گفت: در دولت یازدهم 2 هزار و 999 عنوان پروژه در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی و یا افتتاح شده است.

وی با تشریح کامل این پروژه ها، اظهارداشت: از تعداد عنوان پوژه ذکر شده در دولت یازدهم، 2 هزار و 689 عنوان پروژه افتتاحی و 310 عنوان پروژه کلنگ زنی بوده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:  از 2 هزار و 999 عنوان پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان طی دولت یازدهم، هزار و 828 عنوان پروژه عمرانی و هزار و 171 عنوان پروژه اقتصادی بوده است.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه در پروه های عمرانی نمی توان فرصت اشتغالزایی مستقیم و مداوم ایجاد کرد، یادآورشد: 10 هزار و 275 فرصت شغلی که ایجاد شده و یا می شود در پروژه های اقتصادی بوده است.

وی گفت: 2 هزار و 672 میلیارد تومان برای این تعداد عنوان پروژه هزینه شده و می شود که هزینه عنوان پروژه های افتتاحی در استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارسال اول دولت تدبیر و امید، هزار و 108 میلیارد تومان بوده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار پیش بینی شده برای عنوان پروژه‌های عمرانی کلنگ زنی شده را سرجمع 405 میلیارد تومان ذکر کرد.

نیک اقبالی گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه‌های باعنوان افتتاحی اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد 519 میلیارد تومان و برای پروژه های باعنوان کلنگ زنی اقتصادی 640 میلیارد تومان است./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز