خبرگزاری کار ایران

سهم صنعتی 4 درصدی کهگیلویه و بویراحمد در کشور با تخصیص 26 هزار میلیارد تومان اعتبار محقق خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۰۶۲

محمد شریعتمداری گفت: با تحقق 26 هزار میلیارد تومان اعتبار که برای طرح‌های تعریف شده استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است ، سهم صنعتی این استان به 4 درصد در کشور افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت دوازدهم تلاش می‌کند در همه استان‌ها به ویژه استان‌هایی که به خدمات بیشتری نیاز دارند، نسبت به گذشته خدمات بیشتر و گسترده تری ارایه دهد.

وی با بیان اینکه برنامه جامع و مناسب عملیاتی در راهبرد توسعه صنعتی کشور تدوین شده است افزود: مجموعه‌ای از طرح‌ها در برنامه برای این استان برنامه ریزی و شروع شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه اگر با تلاش مدیران استانی 26 هزار میلیارد تومان برای طرح‌های برنامه‌ریزی شده استان محقق شود، سهم صنعتی استان در کشور به 4 درصد افزایش می‌یابد، افزود: اگر پتانسیل های موجود کشور به سرانجام برسد، آینده نوید بخشی را شاهد خواهیم بود که باید با تلاش و همت در این مسیر گام برداریم و دولت نیز باید بسترهای لازم را فراهم آورد.

شریعتمداری با اعلام اینکه به دو سازمان توسعه‌ای برای مشارکت در برخی سرمایه گذاری‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد مأموریت داده خواهد شد، تصریح کرد: ایدرو و ایمیدرو در کنار بخش خصوصی و به دور از نگاه رقابتی برای توسعه استان کمک خواهند کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه تلاش می کنیم دولت زمینه ساز و بسترساز فعالیت بخش خصوصی باشد و تا حد امکان وارد فعالیت اجرایی نشود افزود: سازمان های توسعه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت پابه پای بخش خصوصی برای توسعه صنعتی و معدنی و ایجاد اشتغال در استان کمک خواهند کرد.

محمد شریعتمداری با بیان اینکه باید در کنار رونق صنعت و تولید نگاه ویژه ای به بخش گردشگری استان نیز لحاظ شود گفت: با ارتقای هماهنگ و گام به گام بخش های مختلف آینده ای امید بخش در استان خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز