خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۹۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، روز جهانی قدس را در حقیقت روز عدالت خواهی،ظلم ستیزی و حمایت از مظلومانی دانست که سالیان سال در چنگال گرگ صفتان تاریخ گرفتار آمده اند.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان در پیامی از مردم استان برای حضور در راهپیمایی  روز قدس دعوت کرد.

در پیام علی محمد احمدی آمده است:

روز جهانی قدس در حقیقت روز عدالت خواهی،ظلم ستیزی و حمایت از مظلومانی است که سالیان سال در چنگال گرگ صفتان تاریخ گرفتار آمده‌ اند.

این روز بزرگ که میراث ماندگار و موید دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی است نماد مقابله با زیاده خواهان و دیو صفتانی است که با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه خواب تثبیت حکومت نامشروعشان را در سر می پروراندند.

 روز قدس روزی است که ملت‌های آزادی خواه با مشت های گره کرده و فریادهای آتشین حیات حکومت کودک کش رژیم صهیونیستی را نشانه می روند.

دفاع از آرمان فلسطین، حرکت در مسیر آزادی‌خواهی و حق طلبی امام حسین (ع) و حمایت از مظلومان در جای جای کره خاکی از مهمترین دستاوردهای این ابتکار بزرگ امام راحل است که با دوراندیشی، درایت و تدبیر مثال زدنی به یادگار گذاشت.

این حرکت عظیم و اقدام تاثیر گذار حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری روز تاریخی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بی شک در بیداری و آگاهی ملت های دربند تاثیری بسزا خواهد داشت و با تاسی از مکتب عاشورایی و حسینی روزی این ظلم تاریخی و سایه شوم پایان خواهد یافت.

اینجانب از مردم انقلابی، غیور و سلحشور کهگیلویه و بویراحمد می خواهم همگام و همدوش با ملت آزادی‌خواه ایران اسلامی ،پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این استان بیفزایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز