خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مسیر پرواز یاسوج مشکل ایمنی ندارد/ منتظر موافقت شورای عالی امنیت ملی هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۵۵۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیر کنونی پرواز هواپیمایی یاسوج هیچگونه مشکلی از لحاظ ایمنی ندارد و البته ما بدنبال تغییر این مسیر هستیم.

" عزیز فیلی" در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: اگرچه ما بدنبال تغییر مسیر هواپیمایی یاسوج از بالای ارتفاعات هستیم اما این مسیر که اکنون مورد استفاده است، هیچگونه مشکل امنیتی و ایمنی ندارد.

وی با تاکید بر ایمن بودن مسیر کنونی پروازهای فرودگاه یاسوج، اظهار داشت: هواپیمایی " آتا " که هم اکنون مسئولیت انتقال مسافران را از تهران - یاسوج و بالعکس برعهده دارد از شرکت‌های معتبر و با ضریب ایمنی بالا است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هواپیمایی " آتا " در ارتفاع 30 هزار پایی از سطح زمین پرواز می کند که ضریب اطمینان انتقال مسافران فرودگاه یاسوج را نسبت به گذشته چندین برابر کرده است.

فیلی با بیان اینکه نوع هواپیمایی " آتا " در فرودگاه یاسوج از نوع "جت" است، خاطرنشان کرد: این هواپیما براحتی و بدون هیچگونه مشکلی می‌تواند مسافران فرودگاه یاسوج را جابجا کند.

منتظر موافقت شورای عالی امنیت ملی برای تغییر مسیر هستیم

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پیگیر تغییر مسیر پرواز هواپیمایی یاسوج هستیم، اظهار داشت: هم اکنون منتظر موافقت شورای عالی امنیت ملی و سازمان هوافضا برای تغییر مسیر هواپیمایی یاسوج هستیم.

فیلی گفت: تغییر مسیر هواپیمایی یاسوج هنوز قطعی نشده و باید مجوزهای لازم از سوی ارگان های مرتبط صادر تا این مسیر تغییر کند.

وی تاکید کرد که هواپیمایی " آتا" مشکلی برای پرواز در ارتفاعات دنا نداشته و از لحاظ فنی هم مشکلی ندارد.

استقبال مسافران از پروازهای یاسوج خوب است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استقبال خوب مسافران این استان بویژه شهر یاسوج برای پروازهای دوباره از فرودگاه این شهر خبرداد.

فیلی گفت: طی چند روزه گذشته استقبال مسافران از پروازهای فرودگاه یاسوج خوب و در هر هفته شاهد چهار پرواز از این فرودگاه هستیم.

وی افزود: امیدواریم با استقبال گسترده مسافران بتوانیم تعداد پروازها را در فرودگاه یاسوج در طول روز به 2 نوبت برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز