خبرگزاری کار ایران

مشارکت هشت هزار دانش آموز دهدشتی در طرح بهسامان

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۱۶۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشارکت هشت هزار دانش آموز دهدشتی در طرح " بهسامان " این شرکت در یکسال گذشته خبرداد و از همکاری مستمر اداره کل آموزش و پرورش این استان در اجرای این طرح در مدارس استان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد، "داود راهزادی" در حاشیه اختتامیه طرح " بهسامان " در دهدشت گفت: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان، در یکسال گذشته هشت هزار دانش آموز شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بهمراه کادر اداری و آموزشی اداره آموزش و پرورش این شهرستان در اجرای طرح " بهسامان " مشارکت فعال داشته که به نوبه خود از مجموعه مسوولان اداره کل و شهرستان کهگیلویه قدردانی می شود.

وی با تشریح طرح بهسامان و دلایل اجرای این طرح در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد:‌ آموزش های لازم در 11 فصل طی یکسال گذشته در مدارس دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با حضور کارشناسان فنی حوزه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان به فرهنگیان ارائه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فرهنگیان بعد از فراگیری آموزش های ارائه شده نیز این آموزش ها را به دانش آموزان در مدارس انتقال دادند و همایش اختتامیه طرح بهسامان در همین راستا برگزار شد.

راهزادی مهمترین سرفصل های آموزش داده شده به فرهنگیان دهدشت را موضوعاتی از قبیل " برچسب انرژی، ساعات اوج بار، سوخت های فسیلی و محیط زیست، انرژی های نو و محیط زیست، ضرورت مدیریت مصرف و راهکارهای بهینه سازی مصرف در لوازم خانگی عنوان کرد.

وی گفت: 132 معلم در دوره های آموزشی برگزار شده مشارکت فعال داشته که در همایش اختتامیه طرح بهسامان دهدشت از تمامی آنان تقدیر شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 54 مدرسه شهر دهدشت در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در طرح بهسامان مشارکت داشتند، اظهارداشت: مهمترین اولویت اجرای این طرح، آشنایی دوچندان فرهنگیان و دانش آموزان با نحوه مدیریت مصرف انرژی است.

راهزادی افزود:‌ دوره های انرژی و مدیریت مصرف در تمامی مدارس دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار و دانش آموزان آثار و ابتکارات خود را در نمایشگاه کودک و انرژی ارائه کردند.

وی از اهدای لوح و جوایز نفیس به آثار و ابتکارات برتر در نمایشگاه کودک و انرژی دهدشت خبرداد و تصریح کرد: تاکنون دوره های آموزشی طرح بهسامان در شهرستان های کهگیلویه و گچساران برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره طرح بهسامان در سایر شهرستان ها و در زمان های مشخص برگزار و نمایشگاه های جانبی همانند نمایشگاه کودک و انرژی نیز در حاشیه دوره های آموزشی این طرح دایر می شود.

راهزادی از مشترکان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در تابستان امسال تمامی تلاش خود برای مدیریت مصرف انرژی را بکارگرفته تا شاهد خاموشی های بابرنامه نباشیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، بیش از 240 هزار اشتراک برق در این استان وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز