خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز آموزشی خانه کارگر تبریز:

توسعه محوری یکی از راهبردهای اساسی خانه کارگر به شمار می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۳۲

خانه کارگر بر اساس همین رویکرد، در زمینه آموزش به دنبال تربیت نیروی انسانی ارزشی، متخصص و توانمند و برخوردار از ویژگی مسئولیت پذیری است.

رییس مرکز آموزشی خانه کارگر تبریز، توسعه محوری را یکی از راهبردهای اساسی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوب قهرمان‌نژاد که در آیین افتتاح هنرستان کاردانش غیردولتی فن و دانش وابسته به خانه کارگر تبریز سخن می‌گفت، با اشاره به سیاست‌های کاری خانه کارگر اظهار داشت: بر همین اساس، همواره برنامه گسترش فعالیت‌ها در دستور کار این نهاد کارگری قرار دارد که در این زمینه آموزش از اولویت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به توسعه مراکز آموزش خانه کارگر در سراسر کشور اظهار داشت: نگاه خانه کارگر به بحثآموزش، متأثر از توسعه پایدار بوده که در آن نیروی انسانی یکی از ۴ رکن اساسی به شمار می‌آید.

قهرمان‌نژاد افزود: خانه کارگر بر اساس همین رویکرد، در زمینه آموزش به دنبال تربیت نیروی انسانی ارزشی، متخصص و توانمند و برخوردار از ویژگی مسئولیت پذیری است.

وی در ادامه بر لزوم تغییر نگرش نسبت به رشته‌های کاردانش خاطرنشان کرد: آسیب‌شناسی انجام شده در بین دانش آموزان شاخه کاردانش که عمدتا برای ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی به مراکز علمی کاربردی هدایت می‌شوند نشان می‌دهد که یک نوع نگرش منفی نسبت به این رشته‌ها وجود دارد که لازم است تغییر یابد.

قهرمان‌نژاد افزود: برای تغییر نگرش در این زمینه بایستی ابتدا در خود آموزش و پرورش تغییرات لازم ایجاد شود و این باور به وجود آید که هرکس استعدادهای بخصوص خود را دارد که حتی می‌تواند با تحصیل در این رشته‌ها نیز به موفقیت دست پیدا کند.

وی با قدردانی از تلاش دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در راه اندازی این هنرستان گفت: ما باید بحثآموزش را در تمامی مقاطع با توجه به امکانات خود گسترش دهیم.

همین گزارش حاکی است طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، اعضای هیئت موسس و جمعی از فعالان و پیشکسوتان جامعه کارگری استان هنرستان کاردانش غیردولتی پسرانه فن و دانش وابسته به خانه کارگر تبریز افتتاح شد.

به گفته کریم صادق‌زاده، دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز، این هنرستان در رشته‌های تراشکاری، تراشکاری CNC، نقشه کشی صنعتی، برق صنعتی، حسابداری، کامپیو‌تر، جوشکاری و ریخته­گری از سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش دانش آموز کرده و در این ارتباط فرزندان اعضای خانه کارگر و کانون بازنشستگان تبریز از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز