خبرگزاری کار ایران

در راستای اصلاح و بهینه سازی الگوی مدیریت مصرف؛

طرح آموزشی مدیریت مصرف برق ویژه دبیران مازندرانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۸

طرح آموزش مدیریت مصرف برق ویژه دبیران بطور همزمان به صورت غیر متمرکز با حضور یکهزار و ۵۷۰ دبیر از مدارس سطح استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، گفت: طرح آموزش مدیریت مصرف برق ویژه دبیران بطور همزمان به صورت غیر متمرکز با حضور یکهزار و ۵۷۰ دبیر از مدارس سطح استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مهندس منوچهر جعفری نقش دانش آموزان در خانواده‌ها به منظورافزایش سطح آگاهی و همکاری گسترده اقشارجامعه در کاهش مصرف برق بسیارموثرومهم دانست و افزود: اگر در مصرف برق صرفه جویی نکنیم زمانی فرا می‌رسد که با کمبود این منبع انرژی الکتریکی مواجه می‌شویم.

وی اظهار داشت: در راستای اصلاح و بهینه سازی الگوی مدیریت مصرف، شرکت توزیع برق مازندران به عنوان شرکت پیشرو و با پشتوانهٔ یازده ساله اقدام به برگزاری طرح آموزشی مدیرت مصرف برق در سطح مدارس استان نموده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: این شرکت همواره تلاش کرده است تا از طریق ارتباط چهره به چهره و انتقال مفاهیم، به مشترکان آموزش‌های لازم را در جهت استفادهٔ بهینه از انرژی گران بهای برق ارایه نماید.

جعفری با اشاره به برگزاری موفق این طرح، بیان کرد: خوشبختانه با گذشت چندین سال از اجرای این طرح، موفقیت‌های بسیارخوبی حاصل شد.

وی با اعلام اینکه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در سالهای اخیر همکاری‌های خوبی را با شرکت توزیع برق داشته است، گفت: در سایه تعامل و همدلی بین اداره کل آموزش و پرورش و شرکت توزیع برق مازندران سالانه بیش از ۵۰ هزار دانش آموز مازنی راهکارهای بهینه سازی مصرف برق را فرا می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: آموزش و پرورش طرحی را با مشارکت شرکت‌های خدمات رسان به عنوان «جهاد انرژی» پایه ریزی نمود.

جعفری با اشاره به ارایه مطالب آموزشی مدیریت مصرف انواع حامل‌های انرژی در محتوای کتاب‌های درسی دانش آموزان، گفت: طرح آموزشی مدیریت مصرف با حضور ۱۵۰۰نفر از دبیران مقطع متوسطه، اول راهنمایی، کارو فن آوری، علوم تجربی و رشته مطالعات اجتماعی استان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: دبیران پس از ارایه آموزش‌های لازم، این اطلاعات را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

جعفری افزود: در این راستا از پتانسیل علمی و تجربی همکاران مجموعه شرکت توزیع برق استان نیز استفاده می‌شود.

وی اظهارداشت: نقش دانش آموزان در خانواده‌ها به منظورافزایش سطح آگاهی و همکاری گسترده اقشارجامعه در کاهش مصرف برق بسیارموثر و مهم است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با قدردانی از عزم و همت جمعی مردم در مدیریت مصرف بهینه برق، اتحاد و همدلی را از عناصر مهم رسیدن به موفقیت خواند.

وی تصریح کرد: اجرای بسیار خوب برنامه‌های کاهش پیک و مدیریت مصرف در تمام بخش‌ها بویژه اجرای طرح آموزش مدیریت مصرف برق در مهدهای کودک و مدارس و برنامه‌های متعدد آگاهسازی و متنوع فرهنگی، رسانه‌ای اعم از دیداری و شنیداری و مکتوب توانسته‌ایم به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش پیک داشته باشیم و این موفقیت مرهون همدلی و همراهی آحاد مردم شریف استان و مسئولان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز