خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر؛

۶۱ طرح در توزیع برق مازندران به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۵

بهره برداری از ۶۱ طرح شبکه‌های توزیع برق مازندران با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دهه فجر آغاز می‌شود.

بهره برداری از ۶۱ طرح شبکه‌های توزیع برق مازندران با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در دهه فجر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام این خبر گفت: افزایش پایداری در شبکه‌های توزیع، ظرفیت سازی برای پذیرش مشترکان جدید، اصلاح و بهینه و تقویت شبکه، رفع حریم از اهداف این طرح‌هاست.

منوچهر جعفری افزود: برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها ۲۲ هزار و ۶۹۱ متر شبکه فشار متوسط و ۷۵۱۲ متر شبکه فشار ضعیف و ۴۷۶۵ دستگاه پست و تابلوی توزیع احداثشده است و ۴۷ روستا و ۱۴ هزار و ۸۵ خانوار از نعمت این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد پروژه، ۱۶ پروژه در ساری، ۷ پروژه در بابل، ۱۶ پروژه در قائمشهر، ۵ پروژه در فریدونکنار، ۶ پروژه در میاندرود، ۴ پروژه در جویبار، ۳ پروژه در نکا و در سوادکوه و گلوگاه هر کدام ۲ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین از آغاز طرح آموزش مدیریت مصرف برق در مدارس استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری حدود ۱۶۰۰ دبیر در سه گروه درسی کار و فناوری، علوم تجربی و مطالعات اجتماعی ۶۵ هزار دانش آموز مازندرانی راهکارهای مدیریت مصرف برق را فرا خواهند گرفت.

جعفری همکاری خوب صنایع مازندران را در طرح تعطیلات و تعمیرات ایام پیک تابستان را ستود و یادآور شد: با همدلی و همکاری و تعامل فی مابین شرکت توزیع برق مازندران و صنایع استان بیش از ۴۰ مگاوات در بخش صنایع صرفه جویی شد.

وی از برگزاری دومین کنفرانس ملی GIS در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه امسال خبر داد و مهلت ارسال مقالات را تا ۲۰ بهمن ماه اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ضمن تشکر و قدردانی از مشترکان خوش حساب، یادآور شد بیش از
۹۰ درصد مشترکان مازنی صورتحساب‌های برق مصرفی خویش را به موقع پرداخت می‌نمایند و ۱۰ درصد نیز با پیگیری عوامل وصول مطالبات دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۶۰ درصد از مشترکان در استان صورتحساب‌های برق مصرفی خویش را به صورت غیر حضوری پرداخت می‌نمایند و با توجه به صرفه جویی در وقت و هزینه و عدم ازدحام در بانک‌ها و حسابگیری آسان و سریع از مشترکان خواست هزینه‌های برق مصرفی خود را به صورت غیر حضوری پرداخت نمایند.

جعفری خاطرنشان کرد: دست کاری لوازم اندازه گیری و کنتور برق علاوه بر خسارت مالی یک تهدید جدی برای سلامت خانواده‌هاست و در صورت وقوع دستکاری در لوازم اندازه گیری برق علاوه بر اخذ خسارت وارده، متخلف جهت پیگرد قانونی به محاکم قضایی معرفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از مشترکان خواست قبل از معامله ملک حتما «در خصوص صحت لوازم اندازه گیری از اداره برق شهرستان استعلام نمایند تا ضمن بازدید از لوازم اندازه گیری و دریافت آخرین صورتحساب برق مصرفی از صحت کارکرد کنتور اطمینان حاصل گردد و از خسارت احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: تعداد یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۷۶۵ مشترک در حوزه توزیع برق مازندران فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶۸۷ هزار و ۲۴۴ مشترک شهری و ۴۲۸ هزار و ۹۰۷ مشترک روستایی می‌باشند که تعداد ۸۹۸ هزار و ۱۹۵ مشترک در مصارف خانگی، ۵۷ هزار و ۸۷۸ مشترک در مصارف عمومی، ۳۵ هزار و ۳۷ مشترک در مصارف کشاورزی، ۸ هزار و ۲۷۴ مشترک در مصارف صنعتی و ۱۲۸ هزار و ۳۸۱ مشترک در سایر مصارف فعالیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز