خبرگزاری کار ایران

جعفر گوهرگانی خبر داد:

افتتاح ۶۰ پروژه جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۴۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره‌برداری ۶۰ پروژه کشاورزی استان در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی در نشست‌خبری در سالن سازمان جهادکشاورزی استان گفت: دهه فجر امسال ۶۰ پروژه کشاورزی با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تشریح برخی پروژه‌های افتتاحی جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال، اظهارکرد:  از تعداد پروژه‌های افتتاحی امسال این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد، ۶ پروژه در بخش صنایع تبدیلی و کشاورزی، ۷ پروژه در بخش شیلات، ۴ پروژه در بخش دام، ۳ پروژه در حوزه باغبانی و ۴۰ پروژه در حوزه آب و خاک هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، تعداد فرصت‌های شغلی که توسط این پروژه‌ها فراهم می‌شود را بیش از ۵۱۴ نفر در این استان عنوان و خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی پیشگام اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است که با بحث جشن خودکفایی گندم در کشور خود را به منصه ظهور رساند.

وی گفت: از ۶۰ پروژه افتتاحی، ۹ پروژه در شهرستان بویراحمد شش پروژه در شهرستان دنا، ۱۱ پروژه در شهرستان گچساران، ۱۷ پروژه در شهرستان کهگیلویه، ۴ پروژه در شهرستان باشت، ۵ پروژه در شهرستان چرام، ۲ پروژه در شهرستان لنده و ۶ پروژه در شهرستان بهمئی هستند.

گوهرگانی از کلنگ‌زنی ۷ پروژه کشاورزی با اعتبار حدود ۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در دهه فجر امسال نیز خبر داد. میزان اشتغال‌زایی مستقیم این پروژه‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر است که در پایان پروژه به حدود ۶۰۰ نفر می‌رسد.

این مسوول جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح حدود یک‌هزار و ۳۵۷ هکتار از پروژه سه هزار و ۵۰۰ هکتاری سیستم‌های نوین آبیاری دشت امام‌زاده جعفر گچساران را از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی دهه فجر برشمرد.

گوهرگانی افزود: فاز نخست مجتمع پرورش ماهی ۱۰۰ تنی چنار برم و افتتاح یک واحد بسته‌بندی صنایع غذایی در شهرک صنعتی فرودگاه از دیگر پروژه‌های شاخص افتتاحی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز