خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر امسال؛

دیدار با خانواده‌های شهدا از سوی کمیته کارگری صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۸۰

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان, گفت: دیدار با خانواده های شهدا از سوی کمیته کارگری صورت می‌گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان, گفت: برگزاری راهپیمایی در بخش ها و دهستان ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی ظهر امروز دوشنبه(۶بهمن) درجلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر سالجاری در زنجان, اظهار داشت: برنامه‌های کمیته روستایی جنبه فرهنگی دارد که در سال فرهنگ و مدیریت جهادی اجرایی می شود.

وی با اشاره به پیس بینی طرح های شاخص اقبل افتتاح و کلنگ زنی ادامه داد: ۱۴۰ طرح در کل استان، جمع بندی ۲۷۹ طرح و برای جلسه از طرح ها و پروژه ها ۵۱۵ طرح است.

این مسئول تجلیل و تقدیر از نمونه های کشاورزی ۲۰۵ مورد، نمایشگاه ها نیز ۶۰ مورد در سطح روستاها برگزار می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی از برگزاری ۵۰۷ مورد برنامه فرهنگی خبر داد و افزود: مسابقات فرهنگی نیز در طول این دهه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی از برگزاری ۷۴ مورد مسابقات ورزشی در روستاها خبر داد و گفت: دیدار با خانواده های شهدا از سوی کمیته کارگری صورت می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی بسیجیان در دهه فجر تصریحکرد: ۶۸۱ روستا اکیپ های سیار پزشکی نیز در طول این دهه فعالیت می کنند.

این مسئول از اعزام مبلغین و بسیجیان به روستاهای استان خبر داد و گفت: برگزاری راهپیمایی در بخش ها و دهستان ها از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در پایان بر ضرورت ارزیابی کمیته ها تاکید کرد و افزود: افزایش کیفیت برنامه ها از طریق ارزیابی کمیته ها محقق می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز