خبرگزاری کار ایران

باحضور معاون پارلمانی وزارت ورزش انجام شد؛

انتصاب دومین مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۳۴

آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون پارلمانی وزارت ورزش، مدیرکل امور استان‌های وزارت، معاون سیاسی استاندار و جمعی از ورزشکاران در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، مدیرکل سابق اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود با بیان اینکه بیان عملکرد زیره به کرمان بردن است، اظهار داشت: ابتدا از اداره‌کل اطلاعات استان که روزانه عملکرد مرا مورد بررسی قرار می‌داد و به لحاظ معنوی مرا پشتیبانی می‌کرد، تشکر می‌کنم.

جهانبخش ایزدپور با تقدیر از بازرسی استان و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، آنان را عامل توسعه فضای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

وی گفت: من فکر می‌کردم در خانه خودم در حال خدمت هستم و مردم کهگیلویه و بویراحمد، مردمی خونگرم بودند و من هیچ بدی از آنها ندیدم و از کسی هم گله ندارم که امیدوارم اگر کسی در فضای اداری از من رنجیده، ببخشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این نشست سید عبدی افتخاری رئیس فدارسیون اسکی که از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد است نیز حضور داشت.

بر اساس حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، "سیدمحمدتقی علوی " به عنوان مدیرکل جدید ورزش  و جوانان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز