خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دولت‌یازدهم تمام توان خود را صرف رفع بیکاری می‌کند/ ایران اکنون در آرامش است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که دولت یازدهم تمام توان و انرژی خود را صرف رفع بیکاری و ایجاد بسترهای اشتغال‌زایی می‌گذارد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدموسی خادمی در نشست رسانه‌ای در یاسوج گفت: خدمات فراوانی توسط دولت تدبیر و امید صورت گرفته اما متاسفانه اطلاع‌رسانی‌ها کم بوده است.

وی ایجاد بسترهای اشتغال‌زایی در دولت‌یازدهم را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: با وجود تمامی تحریم‌ها فراهم کردن این بسترها و ایجاد اشتغال پایدار در این دولت مطلوب بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایران اسلامی به لطف تدبیر دولت یازدهم در آرامش خاصی است و البته همچنان مشکلاتی وجود دارد..

خادمی از گازرسانی به ۱۸۵ روستا در کهگیلویه و بویراحمد در دولت‌یازدهم در این استان خبرداد و تصریح کرد: شاخص برخورداری استان از گاز خانگی در این دولت به ۷۰ درصد رسید.

وی گفت: ۱۰۰ روستا در این استان در این دولت از آب سالم برخوردار شد و شاخص آن از ۶۸ درصد به ۷۲ درصد رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش اعزام بیماران به استان‌های همجوار در سه‌ساله اخیر در این استان خبر داد و تصریح کرد: ۸۰ خانه بهداشت در این مدت نیز راه‌اندازی شد.

خادمی گفت: در حوزه‌های مختلف مانند برق، کشاورزی و ورزش نیز شاهد رشد چشمگیری در شاخص‌های توسعه‌ای بوده‌ایم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سفر ریاست‌جمهوری اشاره و اظهارداشت: تخصیص اعتبارات و برخی اقدامات دولت در این سفر بی‌نظیر بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسترهای مساعدی از سوی دولت‌یازدهم در این استان فراهم شده و می‌طلبد به نحو احسن از این بسترها بهره برد.

کد خبر : ۴۰۳۸۳۱