خبرگزاری کار ایران

دفاع نماینده بویراحمد و دنا از سرپرست علوم:

نجفی وزیری کاردان و با تجربه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۸۸

مهم‌ترین دلیل موافقت ما با ایشان به خاطر موافقتی است که فرهنگیان با ایشان داشته و از سویی کارنامه قابل قبولی در دوران مسوولیت‌های خود داشته است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر معرفی «محمدعلی نجفی» از سوی دولت یازدهم برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واکنش نشان داد.

«غلام محمد زارعی» در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا یاسوج گفت: آقای نجفی یک وزیر با تجربه و کاردانی است که سوابق آن در وزارت آموزش و پرورش مورد تائید فرهنگیان کشور بویژه فرهنگیان استان ما نیز هست.

وی با تقدیر از فعالیت‌های «نجفی»، سرپرست وزارت علوم دولت یازدهم در دوران وزارت آموزش و پرورش، اظهارداشت: مهم‌ترین دلیل موافقت ما با ایشان موافقتی است که فرهنگیان با ایشان داشته و از سویی کارنامه قابل قبولی در دوران مسوولیت‌های خود داشته است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: سوابق اجرایی «آقای نجفی» در سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز بعنوان یک وزیر کاردان و باتجربه مورد تائید همه است.

زارعی، حضور «نجفی» در وزارت علوم باتوجه به شروع سال تحصیلی را موثر و مفید عنوان و خاطرنشان کرد: با حضور ایشان در این وزارتخانه، شاهد بازگشت فضای آرامش و شادی به دانشگاه‌ها خواهیم بود.

وی گفت: معرفی آقای نجفی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از وظایف آقای رئیس جمهور است و باید منتظر ماند که آیا آقای رئیس جمهور ایشان را برای وزارت علوم به مجلس معرفی می‌کند یا خیر.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: امیدواریم مجلس با دولت همکاری‌های لازم را در این ارتباط داشته باشد زیراکه حوزه دانشگاه‌ها حوزه علم و فناوری بوده و می‌طلبد در این حوزه شادی و امید تزریق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز