خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت پروژه‌های عمرانی در بهمئی مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۴

امیدواریم با تزریق منابع اعتباری جدید برخی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان را به بهره‌برداری برسانیم.

ایلنا - یاسوج: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نامطلوب بودن وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهرستان بهمئی اظهار گله‌مندی کرد.

سید موسی خادمی در سفر استانی خود به شهرستان بهمئی به خبرنگار ایلنا گفت: به دلیل کمبود منابع اعتباری وضعیت پروژه‌های عمرانی در این شهرستان نامطلوب و رضایت بخش نیست.

وی با اظهار امیدواری از تخصیص اعتبارات جدید برای پروژه‌های عمرانی این شهرستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تزریق منابع اعتباری جدید برخی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان را به بهره برداری برسانیم.

استاندار در بازدید از آخرین روند ساخت سد خاکی سندان که بزرگواری نماینده مردم این شهرستان و برخی مسئولین استانی و شهرستانی وی را همراهی می‌کنند افزود: بر اساس وعده آقای لطفی مدیر عامل امور آب استان بخشی از این سد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل امور آب استان نیز تعداد حلقه چاه‌های این سد را ۴۰ حلقه با آب دهی‌های متفاوت ذکر کرد و گفت: به لحاظ تغذیه آب‌های زیر زمینی وضعیت مناسبی نداریم.

لطفی افزود: قرارداد پیمانکار سد خاکی سندان یک میلیارد تومان است که تنها ۳۰۰میلیون آن پرداخت شده، اگر چه در سال جاری نیز ۲۴۰ می‌لون تومان دیگر برای این سد تخصیص داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز