خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

چهار پروژه عمرانی در شهرستان مرند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۶۴

این پروژه‌ها شامل پارک دانشجو، طرح سامان‌دهی گلزار شهدای مرند، مجتمع تجاری و مسکونی آفتاب و طرح سامان‌دهی میدان ارتش و تقاطع غیرهمسطح کوی بعثت بودند.

چهار پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال صبح امروز شنبه ‌با حضور اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در مرند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا پارک دانشجو یکی از این پروژه‌ها بود که در زمینی به مساحت ۵.۵ هکتار و با صرف ۲۰۵ میلیارد ریال اعتبار در ورودی شهر مرند احداثشده است.

طرح سامان‌دهی گلزار شهدای مرند که برای اجرای آن ۵ میلیارد ریال از سوی شهرداری مرند هزینه شده است افتتاح شد.

همزمان با این پروژه‌ها، دو پروژه عمرانی دیگر شامل مجتمع تجاری و مسکونی آفتاب با زیربنای ۱۶۰۰ متر مربع و ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و طرح سامان‌دهی میدان ارتش و تقاطع غیرهمسطح کوی بعثت با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

همین گزارش حاکی است استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در سفری یک‌روزه وارد شهرستان مرند شد و در ابتدای ورود مورد استقبال مسوولان این شهرستان قرار گرفت.

اسماعیل جبارزاده در این سفر با حضور در گلزار شهدای شهرستان مرند، ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

شرکت در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مرند و دیدار با منتخبین این شهرستان از برنامه‌های استاندار در این سفر خواهد بود.

او از تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان مرند بازدید و تعدادی از آنها را افتتاح خواهد کرد.

معاونان استاندار و اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز جبارزاده را در این سفر همراهی می‌کنند.

شهرستان مرند با وسعت ۳ هزار و ۲۸۶ کیلومتر مربع در شمال غربی استان آذربایجان شرقی واقع شده و فاصله مرکز آن، شهر مرند با تبریز ۶۰ کیلومتر است.

این شهرستان طبق آخرین تقسیمات کشوری دارای دو بخش به نام‌های مرکزی و یامچی، پنج نقطه شهری به نام‌های مرند، بناب، زنوز، کشکسرای و یامچی و ۱۲۱ آبادی است.

جمعیت شهرستان مرند براساس نتایج سرشماری سال ۱۳۹۰، در حدود ۲۳۹ هزار و ۲۰۹ نفر و جمعیت مرکز این شهرستان ۱۲۴ هزار و ۳۲۳ نفر برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز