خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

سد خرسان ۳ قطعا اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۰۶

قبل از آغاز دولت تدبیر و امید، موضوع سد خراسان ۳ مطرح بوده و از سویی مسوولان وقت توجه چندانی به خسارات وارده و دریافت هزینه‌های این خسارات نشده بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که سد خرسان ۳ که سبب زیرآب رفتن ۱۶ روستا در این استان می‌شود اجرا خواهد شد.

«پژمان نیک اقبالی» در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش پاتاوه شهرستان بویراحمد به ایلنا از یاسوج گفت: اجرایی شدن سد خرسان ۳ که سبب زیرآب رفتن ۱۶ روستا در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود توسط استان چهارمحال بختیاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش تمامی مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد براین است که تمامی خسارات وارد بر روستا‌ها و اراضی را در محدوده سد خرسان ۳ دریافت کند، اظهارداشت: دنبال این هستیم با اجرایی شدن این سد کمترین خسارات به بخشی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد را وارد کند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویاحمد افزود: قبل از آغاز دولت تدبیر و امید، موضوع سدخرسان ۳ مطرح بوده و از سویی مسوولان وقت توجهی چندانی به خسارات وارده و دریافت هزینه‌های این خسارات نشده بود.

نیک اقبالی تاکید کرد که مسوولان کنونی کهگیلویه و بویراحمد بدنبال گرفتن تمامی حقوق و مردم استان از اجرایی شدن سد خرسان ۳ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز