خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

نام برخی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۰

در زمان تغییر نام برخی از روستاها به شاخصه‌هایی از قبیل توجه به رضایتمندی روستانشینان، هویت تاریخی و انتخاب نامی درخور شآن مردم آن روستاها به‌طور حتم توجه می‌شود.

ایلنا: معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تغییر نام برخی از روستاهای این استان در آینده خبرداد.

«فتاح محمدی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: نام برخی از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بنا به برخی دلایل در آینده تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل تغییر نام این روستا‌ها از برنامه‌های آینده حوزه سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود، اظهارداشت: البته تغییر نام روستا‌ها در این استان براساس برخی شاخص‌ها و اولویت‌های صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان تغییر نام برخی از روستا‌ها به شاخصه‌هایی از قبیل توجه به رضایتمندی روستانشینان، هویت تاریخی و انتخاب نامی درخور شآن مردم آن روستا‌ها بطور حتم توجه می‌شود.

محمدی، احترام به نظر مشورتی بزرگان هر منطقه، موردپذیرش واقع شدن نام انتخابی از سوی بزرگان و روستانشینان، توجه ویژه به موقعیت جغرافیایی و تاریخی از دیگر شاخصه‌ها و معیارهای انتخاب نام روستاهایی است که قرار است نام آن‌ها تغییر کنند.

وی گفت: برخی کارهای کار‌شناسی در این زمینه در گذشته صورت گرفته و این کار کار‌شناسی تا زمان ورود به این مساله ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود ۲ هزار روستا با جمعیتی حدود ۳۵۰ هزار نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز