خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبر داد:

فرماندار کهگیلویه فعلآ تغییر نمی‌کند / تغییر برخی مدیران استان در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۷۰

عملکرد تمامی مدیران دستگاههای اجرایی و شرکت های خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد بررسی و عزل برخی از آنان در آینده ای نه چندان دور رقم می خورد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که فرماندار کهگیلویه فعلآ عزل نمی‌شود و در مسئولیت خود باقی خواهد ماند.

«فتاح محمدی» در گفت‌ و‌ گو با ایلنا در یاسوج گفت: فرماندار کهگیلویه همچنان در مسئولیت خود باقی خواهد ماند و مجموعه استانداری نیز در خدمت ایشان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمانی برای تکریم «جعفری» فرماندار کنونی کهگیلویه مشخص نشده و جایگزین وی معلوم نشده است؟ اظهار داشت: زمان تکریم فرماندار کنونی کهگیلویه مشخص نیست و جایگزین وی نیز معلوم نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عزل برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی این استان در آینده‌ای نه چندان دور خبرداد.

محمدی افزود: عملکرد تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد بررسی و عزل برخی از آنان در آینده‌ای نه چندان دور رقم می‌خورد.

وی بدون اشاره به نام این مدیران، خاطرنشان کرد: اگر چه تغییرات در حوزه مدیریت‌های دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدماتی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده، اما برخی از مدیران کنونی براساس عملکرد‌هایشان نیاز به تغییر دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز