خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

مرگ یک ناشنوای اهل کهگیلویه و بویراحمد برای نجات دو معلول

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۹

در اردوی تفریحی ویژه معلولان کشور دو معلول سمنانی در آب‌های تنکابن مازندران در حالیکه هیچ امیدی به نجات یافتن از موج ها و شنزارهای دریا را نداشتند توسط ناشنوای چرامی نجات یافتند.

ایلنا: ناشنوای ۲۰ ساله اهل روستای دهنو بخش سرفاریاب شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد با از دست دادن جان خود، زندگی دو جوان معلول سمنانی را در آب‌های «تنکابن استان مازندران» نجات داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، «سید محمدرشید معصومی» فرزند «علی کرم» ناشنوای ۲۰ ساله از شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از ناشنوایان و معلولان استان جهت شرکت در اردوی تفریحی به «تنکابن استان مازندران» عزیمت می‌کند.

در روز هیجدهم شهریورماه ۹۲ این معلول ناشنوا وقتی با ایما و اشاره دو جوان معلول دیگر سمنانی در آب‌های تنکابن مواجه می‌شود، برای نجات جان آن‌ها به درون آب می‌رود.

وی جان نفر اول را نجات می‌دهد و وقتی جوان نفر دوم را برای نجات دادن به نزدیک شن‌های حاشیه آب‌ها می‌کشاند متوجه موجی می‌شود که قصد داشت دوباره آن‌ها را غرق کند.

این جوان فداکار چرامی، جوان سمنانی را به سمت شنزارهای حاشیه آب‌ها هل می‌دهد و خود به همراه موج‌ها به قعر دریا بر می‌گردد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از واقعه ناگوار فوت جوان چرامی در این حادثه، اظهار داشت: متاسفانه در این اردوی تفریحی یکی از عزیز‌ترین و شجاع‌ترین معلولان ناشنوای استانمان را از دست دادیم.

«فضل الله اتابک» به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در اردوی تفریحی ویژه معلولان کشور دو معلول سمنانی در آب‌های تنکابن مازندران درحالیکه هیچ امیدی به نجات یافتن از موج‌ها و شنزارهای دریا نداشتند، توسط ناشنوای چرامی نجات یافتند.

وی با تشریح واقعه تلخ از دست رفتن جان جوان ناشنوای ۲۰ ساله شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: مرحوم «معصومی‌فر» با از دست دادن جان خود، حیات دوباره‌ای به دو معلول دیگر کشورمان داد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جسد این عزیز سفرکرده بعد از ۲ روز و با تلاش‌های مستمر نیروهای امداد و نجات استان مازندران از شنزارهای دریا پیدا و بعد از مراحل قانونی در زادگاهش روستای دهنو شهرستان چرام این استان به خاک سپرده شد.

وی با تاکید برنگرانی جامعه معلولان کهگیلویه و بویراحمد و پرسنل اداره کل بهزیستی این استان، مصیبت وارده را به خانواده «معصومی فر» تسلیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز