خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان:

رعایت اصول بهداشتی در کشتارگاه دام ضامن سلامت فراورده های دامی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۶۸۵

نظارت دقیق طبق اصول علمی و رعایت اصول بهداشتی توسط پرسنل کشتارگاه و بازرسین بهداشتی در خط استحصال گوشت باعثارتقاء کیفیت بهداشتی فراورده های تولیدی می گردد.

مدیر کل دامپزشکی کرمان در بازدید از کشتارگاهای سطح استان گفت: بازرسین بهداشتی دامپزشکی نیز موظف هستند تمهیدات لازم را در جهت کاهش آلودگی‌های ثانویه بکار گیرند.

به گزارش ایلنا از کرمان، رشیدی با بیان این مطلب که بسیاری از آلودگی‌های سطحی از طریق محتویات احشاء استحصالی در روند تولید ایجاد می‌گردد، تاکید کرد: بایستی عملیات‌های مختلف اعم از پوست کنی، شستشوی لاشه، جدا سازی امعا و احشاء و غیره در مکان‌های مجزا صورت پذیردکه انتظار می‌رود شهرداران محترم در این خصوص عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر کل دامپزشکی اعلام کرد: در راستای بالا بردن سطح علمی و کاربردی بازرسین بهداشتی اداره کل کلاس‌های آموزشی و باز آموزی لازم را برگزار نموده است.

رشیدی در ادامه ضمن اشاره به مخاطرات حمل گوشت به صورت سنتی تصریح کرد: بایستی خودرو‌های حمل گوشت به میزان کافی در سطح استان توسط مسئولین محترم در اختیار کشارگا‌ها قرا گیرد تا از حمل گوشت به صورت سنتی پرهیز گردد.

وی تاکید کرد: پرسنل کشتارگاه نیز بایستی کلیه مقررات و موازین بهداشتی لازم جهت تولید گوشت با کیفیت بهداشتی مناسب را رعایت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز