خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان کرمان:

صداقت، عامل ماندگاری نام و یاد افراد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۵

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ماندگاری خدمات و ذکر نام و یاد افراد در گرو صداقت آن‌ها در هنگام ورود به پست و هنگام خروج از منصب است.

ایلنا: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ماندگاری خدمات و ذکر نام و یاد افراد در گرو صداقت آن‌ها در هنگام ورود به پست و هنگام خروج از منصب است. رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ما کارکنان دستگاه قضائی به واسطه شغل خود در جریان اسرار بسیاری از اسرار مردم قرار می‌گیریم، ابراز داشت: خداوند پوشاننده اسرار است و مومن نیز باید همواره این خصلت را در خود نهادینه کند و در جهت حفظ اسرار دیگران کوشا باشد.

به گزارش ایلنا از کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان با تبریک ولادت علی بن موسی‌الرضا(ع) اظهار داشت: مؤمن باید با تأسی از خداوند علی اعلی، نبی مکرم اسلام و ائمه طاهرین سه خصلت حفاظت از اسرار، مدارای با مردم و تحمل مشقت‌ها را در خود ایجاد و به آن‌ها پایبند باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه ما کارکنان دستگاه قضائی به واسطه شغل خود در جریان اسرار بسیاری از اسرار مردم قرار می‌گیریم، ابراز داشت: خداوند پوشاننده اسرار است و مومن نیز باید همواره این خصلت را در خود نهادینه کند و در جهت حفظ اسرار دیگران کوشا باشد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ‌تصریح کرد: باید اگر در پرونده‌ای به موضوعی برخورد کردیم، آن را به عنوان سر و راز مردم بدانیم و اینگونه نباشد که اسرار مردم را در ذهن نگه داریم تا زمانی به عنوان اهرم از آن سود بجوییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) بشیر و رحیم بود، عنوان کرد: مدارای با مردم کنیم، باید سرلوحه ما باشد زیرا تندی، بدخلقی و بداخمی خلاف سنت رسول الله(ص) است.

وی صبر در سختی‌ها و مشکلات را از ویژگی‌های امیرالمؤمنان(ع) خواند و افزود: نوع کار ما همراه با سختی و مشکلات است و اگر بخواهیم، شیعه و مؤمن باشیم باید خود را با سختی‌ها و مشکلات وفق دهیم.

رئیس شورای قضایی استان کرمان با تاکید بر صداقت در گفتار و کردار ابراز داشت: اگر با صداقت وارد عمل شویم در ذهن و دل مردم ماندگار می‌شویم.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات حسین صعید مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان کرمان قدردانی و رضا طالبی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز