خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید فطر صورت گرفت؛

پرداخت 4 میلیارد ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۶۰۴

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از اعطای 4 میلیارد ریال کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در استان در آستانه عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان کرمانشاه، کیومرث رحمتی‌پور با بیان اینکه در آستانه این عید سعید و مبارک 200 نوعروس مددجو در استان کمک هزینه تهیه جهیزیه دریافت کردند، گفت: سرانه پرداختی به هر نوعروس تحت حمایت برای خرید جهیزیه 20 میلیون ریال بوده است.

به گفته رحمتی پور طی سه ماهه نخست سال 95 نیز بیش از 500 مددجو در استان با دریافت نزدیک به 10 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.

وی یادآورشد: هدف از اعطای کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت ترویج سنت حسنه ازدواج آسان در میان آنان است.

رحمتی پور همچنین با اشاره به اینکه درحال حاضر بیش از 2 هزار و 500 مددجو در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند، اظهار امیدواری کرد: در صورت مشارکت حداکثری خیرین نیکوکار، این مددجویان نیز با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه اقدامات کمیته امداد در راستای ترویج ازدواج آسان تنها به پرداخت کمک هزینه محدود نمی‌شود، اظهار کرد: ارائه مشاوره‌های پیش از ازدواج و برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی دینی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در راستای ترویج سنت پسندیده ازدواج در میان جوانان مددجو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز