خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمانشاه مطرح کرد:

معضلات فرهنگی و اشتغال از مشکلات اصلی مردم کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۳۷۳

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس‌دهم گفت: در استان با مشکل فرهنگی و اشتغال مواجه‌ایم که برای اصلاح این موضوع باید اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید‌قاسم جاسمی امروز در دیدار مردمی با شهروندان کرمانشاهی به بررسی مطالبات و خواسته‌های آنها پرداخت و با اهالی مردم محله رشیدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

جاسمی در این دیدار با اشاره به اینکه محله رشیدی دارای بافت بسیار فرسوده است که نیاز به رسیدگی سریع دارد، اظهار کرد: باید در مجلس شورای اسلامی از طریق وضع قوانین بتوانیم برای نوسازی بافت فرسوده اقدام کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیکاری را معضل نخست کرمانشاه عنوان کرد و افزود: مشکلات فراوانی در بحث امور شهری، اشتغال، صنعت و... در کلانشهر کرمانشاه وجود دارد.

این نماینده با بیان اینکه باید مشکلات کلانشهر کرمانشاه را حل‌ و‌ فصل کرد، ادامه داد: باید مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شهر کرمانشاه به‌طور کامل اجرا شود تا بدین‌وسیله بخشی از مشکلات این کلانشهر حل شود.

جاسمی از مردم کرمانشاه خواست با تعامل با مسئولان مطالبات خود را بیان کنند و تاکید کرد: در کرمانشاه با مشکل فرهنگی و اشتغال مواجه هستیم که برای اصلاح این موضوع باید اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز