خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه خبرداد:

تولید قریب به هزار تخته فرش نفیس به دست فرشبافان مددجو در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۲۹۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از بافته شدن قریب به هزار تخته فرش نفیس به دستان توانا و هنرمند فرشبافان تحت حمایت کمیته امداد استان طی سال 1394 خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ع) استان کرمانشاه، حسین خدرویسی با بیان اینکه متراژ این میزان فرش بافته شده 1658 متر مربع بوده، گفت: ارزش تولیدات فرش مددجویان تحت حمایت در استان قریب به 10 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه کمیته‌امداد بسیاری از تولیدات فرش مددجویان تحت حمایت را خریداری می‌کند، افزود: 208 متر مربع از تولیدات فرش مددجویان تحت حمایت استان کرمانشاه در سال گذشته توسط کمیته امداد خریداری و مابقی آن از سوی خود مددجویان در بازارهای آزاد به فروش رسیده است.

خدرویسی یادآور شد: هم اکنون کمیته امداد از 897 بافنده فرش در استان کرمانشاه حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه کمیته امداد به مددجویان متقاضی فراگیری آموزش‌های فرش‌بافی به صورت کاملا رایگان آموزش می‌دهد، خاطر نشان کرد: کمیته امداد در صورت فراگیری آموزش فرشبافی از سوی مددجویان تحت حمایت به آنان تسهیلات اشتغال اعطا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز