خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه؛

589 جوان مددجو در استان راهی خانه بخت شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۵۷

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در دهه مبارک فجر امسال 589 جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با تامین کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمانشاه، حسین خدرویسی تاکید کرد: کمیته امداد جهت ایجاد بستر ازدواج برای این مددجویان بیش از 10 میلیارد و 394 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به این مددجویان پرداخت کرده است.

خدرویسی افزود: از میزان اعتبار فوق بالغ بر دو میلیارد و 554 میلیون ریال از محل صدقات مردمی و مابقی آن از منابع امدادی تامین شده است.

به گفته خدرویسی کمک هزینه خرید جهیزیه اعطای به نوعروسان و بانوان مددجو 20 میلیون ریالی و هدیه ازدواج پرداختی به پسران تحت حمایت پنج میلیون ریالی است.

وی با تاکید بر اینکه کمک و مساعدت خیرین در فراهم کردن بستر برای ازدواج مددجویان نقش اساسی ایفا می کند تصریح کرد: آن دسته از خیرین نیک اندیشی که تمایل دارند بستر ازدواج برای جوانان مددجو مهیا کنند می توانند در طرح خداپسندانه کوثر مشارکت کنند.

خدرویسی یادآور شد: طرح کوثر از طرح های مشارکتی کمیته امداد است که در آن خیرین با اعطای کمک های نقدی و غیرنقدی هزینه های ازدواج جوانان نیازمند را تامین می کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه ازدواج سنت پیغمبر است خاطرنشان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد نهادینه کردن و گسترش این سنت حسنه و نیکو در میان خانوارهای مددجو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز