خبرگزاری کار ایران

کشف 3 تن گوشت گرم تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۰۷

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از کشف سه تن گوشت گرم تاریخ مصرف گذشته در یکی از واحدهای توزیع کننده شهر کرمانشاه توسط اکیپ های نظارتی بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان کرمانشاه دکتر تورج کرمیان از کشف سه تن گوشت گرم تاریخ مصرف گذشته در یکی از واحدهای توزیع کننده شهر کرمانشاه توسط اکیپ های نظارتی بهداشتی دامپزشکی خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان استفاده از این مقدار گوشت در مدت معین به پایان رسیده بود گوشت تاریخ مصرف گذشته با تصمیم گیری کارشناسان نظارتی بهداشتی سطح شهر جمع آوری و به طریق کاملا بهداشتی در کشتارگاه صنعتی بیستون به پودر گوشت تبدیل شد.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، جمع آوری سه تن گوشت تاریخ مصرف گذشته در این واحد توزیع قریب به 80 میلیون تومان خسارت وارد کرده است.

کرمیان تصریح کرد: این مقدار گوشت کشف شده از کشتارگاه های داخلی خریده شده بود که به دلیل گذشتن تاریخ مصرف آن در واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه بیستون به پودر گوشت تبدیل شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه دامپزشکی بر نحوه توزیع و رعایت مسائل بهداشتی واحدها کاملا نظارت دارد، گفت: در صورت هر گونه تخلف نیز با متخلفان برخورد می شود.

وی عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تحلف و یا ارائه انتقاد و پیشنهادی از طریق سامانه تلفنی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 مراتب را به اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، خواستار توجه هرچه بیشتر شهروندان به تاریخ انقضای مواد خوراکی و اطمینان از سالم بودن این مواد غذایی شد و افزود: شهروندان در زمان خرید مواد غذایی به تاریخ انقضای محصولات توجه داشته باشند و از سالم بودن این محصولات اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز