خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه:

جلوگیری از مشکل آب با مدیریت مصرف از سوی شهروندان میسر است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۴۵۷

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه گفت: شرکت آب و فاضلاب استان سعی دارد تمام توان و تلاش خود را در این زمینه بکار گیرد تا در فصل گرما مردم دچار کمبود آب نشوند و رسیدن به این امر جز با همکاری و مدیریت مصرف از سوی شهروندان گرامی میسر نخواهد بود.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این شرکت بیان کرد و اظهار داشت: در سال جدید و با رویکرد جدید به سمت فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف آب باید حرکت کنیم و مقوله کم آبی باید دغدغه مسئولین و همه مردم عزیز استان باشد.

منصور کیاور افزود: متاسفانه خشکسالی‌های پی در پی و بدنبال آن کمبود منابع آب زیرزمینی سبب شده است در کل کشور با کمبود آب مواجه باشیم و استان کرمانشاه نیز از این قضیه مستثنی نبوده و بایستی مصرف آب را مدیریت کنیم.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل آبفای استان از همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی و مردم خواست در سال‌جاری شرکت آب و فاضلاب را در زمینه مصرف بهینه آب یاری دهند که در فصل گرم با تنش و کمبود آب مواجه نشویم.

مدیرعامل آبفا استان تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان سعی دارد تمام توان و تلاش خود را در این زمینه بکار گیرد تا در فصل گرما مردم دچار کمبود آب نشوند و رسیدن به این امر جز با همکاری و مدیریت مصرف از سوی شهروندان گرامی میسر نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز