خبرگزاری کار ایران

عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب:

جشنواره جلوه‌های آب با آینده شهر تاریخی اصفهان در ارتباط است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۹۵

عضو شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب معتقد است این جشنواره ماندگار خواهد بود زیرا با آینده شهر تاریخی اصفهان در ارتباط است.

عضو شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب، ۲۰ بهمن ماه جاری، در هشتمین نشست شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب سخن می گفت، افزود: موضوع بحران آب فقط مربوط به یک استان یا کشور نیست و در حال حاضر این مشکل گریبانگیر بیش تر کشورهای جهان شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، زاون قوکاسیان گفت: به همین دلیل باید از ظرفیت های شهر اصفهان و همدلی هایی که در این شهر برای رفع مشکل خشکسالی وجود دارد استفاده کرد و نگاه جهانیان را به این گوشه از کره خاکی معطوف کرد.

این نویسنده و منتقد سینما افزود: هرچند در جشنواره دوم، یک بخش جنبی برای نمایش آثار تولید شده با موضوع آب در شهرهای خواهرخوانده اصفهان در نظر گرفته شده است اما باید تلاش خود را برای بین المللی شدن جشنواره فیلم و عکس جلوه های آب دو چندان کنیم.

وی گفت: به همین دلیل از هم اکنون تماس هایی با مراکز معتبر فیلم سازی جهانی و جشنواره های معتبر برقرار شده و از آن ها دعوت شده تا فیلم های مرتبط با موضوع آب را برای دبیرخانه جشنواره جلوه های آب ارسال کنند.

قوکاسیان ابراز امیدواری کرد؛ در روزهای برگزاری جشنواره، سانس های ویژه ای برای نمایش فیلم های بزرگان سینما همچون " برتراندسا " و " کوین کاستنر " در نظر گرفته شود تا فیلم سازان جوان با آثار و اندیشه های نسل قدیم سینما آشنا شوند.

در هشتمین نشست نشست شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب آقایان سید اکبر بنی طباء(دبیر اجرایی جشنواره)، فرزان معظم، سید حسینعلی شهیدی، مهرداد خورسندی، سید اکبر هاشمی و محسن شفیعا حضور داشتند.

اضافه می شود؛ دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه های آب به میزبانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و همکاری حوزه هنری استان اصفهان، روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت ماه سال آینده در اصفهان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز