خبرگزاری کار ایران

عباسی فرد در گفتگو با ایلنا:

یکپارچگی احزاب و گروه های اصلاح طلب کرمانشاه را حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۵۶

باید بتوانیم وحدت و یکپارچگی میان افراد، احزاب و گروه های اصلاح طلب استان کرمانشاه را حفظ کنیم.

ذکریا عباسی فرد، از فعالان رسانه ای و نویسندگان استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و نقش سیاسی آن در جهان اسلام، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت خاتم الانبیا(ص) و اینکه بنا به آیات و روایات در میان تمام پلیدی ها و منکرات، اختلاف و تفرقه از همه پلیدتر و وزشت تر است، بیاییم یکبار برای همیشه اختلافات را کنار بگذاریم.

این نویسنده کرمانشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: باید بتوانیم وحدت و یکپارچگی میان افراد، احزاب و گروه های اصلاح طلب استان کرمانشاه را حفظ کنیم و صدای معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) هنوز در فضای جامعه ما جاری است آیا دوستان نمی شنوند؟!

وی تاکید کرد: اگر از اذهان مان یاری بگیریم، امام راحل همیشه در ابتدای فرمایشات شان از وحدت سخن می گفتند و به کرار یکپارچگی و وحدت را گوشزد می کردند.

عباسی فرد اظهار داشت: باید اذعان داشت که رمز پیروزی پایدار ما وحدت است و اگر قرار باشد که بمانیم و بخواهیم که بمانیم باید متحد و یکپارچه باشیم.

این فعال سیاسی و رسانه ای در ادامه با انتقاد از فضای فرهنگی و سیاسی در استان کرمانشاه، بیان داشت: متاسفانه امروز در استان، نیروها و گروه های اصلاح طلب و حامی دولت دکتر روحانی، دچار تفرقه مشهودی شده اند که رقبا در این بین حداکثر بهره برداری را از اوضاع می کنند و قطعا از این آب گل آلود تفرقه میان نیروهای اصلاح طلب، به دنبال صیدهای دندان گیری هستند.

وی تاکید کرد: مگر جز این است که با این منیت ها زمینه سواستفاده افراد فرصت طلب و منفعت جوی بسیاری فراهم شده که با فرصت سوزی و از بین رفتن سرمایه های مادی و معنوی استان، ضربه های هولناکی به اعتماد مردم نسبت به دولت دکتر روحانی وارد می کنند؟!

این نویسنده کرمانشاهی اظهار داشت: متاسفانه استان ما در اکثر پارامترهای منفی اعم از بیکاری، طلاق، آسیب های اجتماعی و.. سرآمد دیگر استانهای کشور است و برای بهبود جایگاه استان نیازمند وحدت و همدلی نیروهای سیاسی اصلاح طلب و حامیان دولت دکتر روحانی هستیم.

عباسی فرد تاکید کرد: دوستان عزیز، همکاران گرانقدر و یاران هوشمند، وجود این اختلافات ابتدا درز است، سپس شکاف و نهایتا دره ای عمیق که برای پر کردن دره عمیق موجود جز وحدت راهی باقی نماینده است.

وی بیان داشت: اگر امروز این اختلافات را کنار نگذاریم، اسفند ۹۴ و خرداد ۹۶ بسیار نزدیک است که از دل همین اختلافات و منیت ها و دیگران را هیچ انگاشتن بود که خروجی انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ به وجود آمد که مسبب اصلی مشکلات امروز مردم و کشور شد که همه ما در به وجود آمدن این مشکلات مقصریم.

عباسی فرد تاکید کرد: لذا دوستان اصلاح طلب و حامیان دولت یازدهم و همه کسانی که به واقع و با تمام وجود نه در زبان، دل در گرو پیشرفت و تعالی استان کرمانشاه دارید، همگی در کنار هم نه در برابر هم با وحدت و تعامل در مقابل تفرقه و تقابل برای ساختن کرمانشاهی در خور شان مردمان نجیب و عزیز کرمانشاه همدل و یکصدا دیو پلید تفرقه را کنار بگذاریم و از فرشته زیبای وحدت رونمایی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز